محمدرضا کریمی صارمی مدیر مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از افتتاح سالن بلک باکس در مرکز زبان پارک نیاوران در خردادماه خبر داد.

 

سایت خبری تئاتر: محمدرضا کریمی صارمی مدیر مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان درباره راه‌اندازی سالن تئاتر تازه ای در نیاوران گفت: همانطور که پیش از این هم اعلام کرده بودیم، قرار است سالن نمایشی کانون زبان ایران واقع در پارک نیاوران به سالن های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری اضافه شود.

وی افزود: این سالن زیر مجموعه کانون زبان ایران به حساب می آید و در پارک نیاوران و روبه‌روی فرهنگسرای نیاوران واقع شده است. با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین مرکز تئاتر کانون و کانون زبان استان تهران قرار است این سالن تئاتری برای اجرای آثار کودک راه اندازی شود.

مدیر مرکز تئاتر کانون درباره زمان بارگشایی این سالن گفت: با توجه به این‌که این مرکز یکی از کتابخانه‌های قدیمی کانون بوده است با کمی تغییر و بازسازی سالن، امکان اجرای نمایش در آن فراهم خواهد شد. مطمئنا این سالن نمایشی در خردادماه افتتاح خواهد شد اما برای بازگشایی نیازمند تعمیرات و تجهیزات تازه ای است که البته تا خردادماه این بازسازی ها در این سالن صورت خواهد گرفت.

وی در پایان صحبت هایش یادآور شد: افتتاح این سالن اتفاق بسیار خوبی است و با راه اندازی این بلک باکس امکان اجرای نمایش علاوه بر سالن های بوستان و گلستان پارک لاله در سالن نیاوران نیز برای هنرمندان فراهم خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط:

یادداشت‌های مطبوعاتی محمود استادمحمد منتشر می‌شود.

اجرای اپرای «رودابه» در تهران

درخواست اهالی تئاتر از وزیر بهداشت

این سه نمایش را در تماشاخانه استاد انتظامی ببینید

«مترسک خودت باش» به کانون پرورش فکری می‌رود

گزارش تصویری نمایش «هندوانه» کارگردان: رحیم نوروزی

بهروز غریب‌پور: روی صحنه خبری از تک‌خوان زن نیست

خوانش «همه دزد ها دزد نیستند» در اداره تئاتر

مشکل حمید پورآذری برای پیدا کردن سوله

یک هنرمند جوان تئاتر درگذشت