«اما واتسون» در مصاحبه جدیدی با «ووگ» می‌گوید «خیلی خوشحال» است که پس از «زنان کوچک» (Little Women) در سال ۲۰۱۹ از بازیگری فاصله گرفته است.

چارسو پرس: «اما واتسون» در مصاحبه جدیدی با «ووگ» می‌گوید «خیلی خوشحال» است که پس از «زنان کوچک» (Little Women) در سال ۲۰۱۹ از بازیگری فاصله گرفته است.

این بازیگر ۳۳ ساله که در سال ۲۰۰۱ و در ده سالگی با فیلم «هری پاتر» (Harry Potter and the Philosopher’s Stone) به شهرت رسید می‌گوید: «خیلی خوشحالم که [از بازیگری فاصله گرفتم] چون احساس می‌کنم که جایگاه خودم و فضا و قدرت هنری خودم را به شکلی دارم که پیش‌تر نداشتم – خودگراتر هستم.»

او اضافه می‌کند: «خیلی خوشحالم که اجازه دادم کمی آشفتگی به وجود بیاید و به خودم اجازه دادم که ندانم [چه در پیش است]، چون این آگاهی را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنم.»

واتسون در ادامه می‌گوید در هالیوود متوجه شده است که موفقیت لزوماً به خوشبختی منجر نمی‌شود: «با بعضی از موفق‌ترین، زیباترین و بی‌نظیرترین آدم‌های دنیا در ردیف جلو می‌نشینم. و وقتی آن جایگاه را داشته باشید بسیار بسیار واضح می‌شود که هیچ سطحی از موفقیت به هیچ شکلی شما را خوشحال نمی‌کند و هیچ محتوایی که اگر دوستش نداشته باشید و از آن لذت نبرید وقتی هیچ‌کس نگاه نکند.»

او پس از «زنان کوچک» به کارگردانی «گرتا گرویگ» فقط در ویژه برنامه تجدید دیدار عوامل «هری پاتر» ظاهر شد.

واتسون چند ماه پیش غیبت چهار ساله‌اش در صنعت فیلمسازی را توضیح داده بود: «فکر می‌کنم کمی حس می‌کردم در قفس حبس شده‌ام. مسئله‌ای که خیلی دشوار یافتم این بود که باید می‌رفتم و در فروش چیزی مشارکت می‌کردم که اختیار زیادی رویش نداشتم. اینکه نقش اول یک فیلم را بازی کنی و به همه ژورنالیست‌ها پاسخ دهی که «این فیلم با نگاه تو چه سنخیتی دارد؟»»