ریدلی اسکات که این روزها فیلم «ناپلئون» را روی پرده سینماها دارد و همچنین در حال ساخت «گلادیاتور ٢» می‌باشد، قرار است فیلمی با عنوان «بمب» را به عنوان پروژه بعدی خود بسازد.

چارسو پرس:  اسکات ٨٦ ساله که این روزها پرکارتر از همیشه به نظر می‌رسد پس از ساخت دنباله « گلادیاتور » فیلمی بر اساس داستانی کوتاه از کوین مک‌مولین رو جلوی دوربین خواهد برد.

به گزارش ددلاین، کمپانی قرن بیستم موفق شد استودیوهای اپل، نتفلیکس، سونی و برادران وارنر را شکست دهد تا مک‌مولین فیلمنامه را از روی داستان کوتاه خودش اقتباس کند.

« بمب » داستان یک مذاکره‌کننده مربوط به بحران‌های گروگان‌گیری به نام فرانکی است که شب پیش از مراسم ازدواجش در لندن برای ماموریتی فرا خوانده می‌شود تا با مردی که روی یک بمب منفجرنشده از جنگ جهانی دوم ایستاده، صحبت کند. داستان فیلم در یک محل ساخت‌وساز در منطقه پیکادیلی سیرکس در لندن می گذرد و مرد ناشناس فقط می‌خواهد با فرانکی صحبت کند. داستان فیلم در طول یک شب اتفاق می‌افتد و مرد ناشناس ارتباطی دیرینه با فرانکی دارد.

اسکات در چهار سال اخیر چهار فیلم، «خانه گوچی»، «آخرین دوئل»، «ناپلئون» و « گلادیاتور ٢» را ساخته است.

او این روزها در حال ساخت « گلادیاتور ٢» با بازی پل مسکال، پدرو پاسکال، کانی نلسون، جایمن هونسو، جوزف کویین و دنزل واشنگتن است. پارامونت قرار است این فیلم را در نوامبر ۲۰۲۴ اکران کند. «گلادیاتور» با بازی راسل کرو و واکین فینیکس در سال ۲۰۰۰ اکران شد و بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

کارگردان «بلید رانر» و «تلما و لوئیز» این روزها فیلم پروسروصدای «ناپلئون» با بازی فینیکس و ونسا کربی را نیز روی پرده دارد.

در حالی‌که انتقادهای متعددی از «ایرادات تاریخی» فیلم «ناپلئون» در هفته‌های اخیر مطرح شده است، اسکات و فینیکس از دراماتیزه‌کردن زندگی این فرمانده‌ی فرانسوی دفاع کرده‌اند. نشریات فرانسوی نیز نسبت به فیلم جدید اسکات مهربان نبوده‌اند اما این فیلم دویست میلیون دلاری در گیشه بهتر از آن‌چه درباره اثری تاریخی حماسی انتظار می‌رود، عمل کرده است.

این فیلم تاکنون بیش از ٥٥ میلیون دلار در آمریکا و کانادا و ۱۱٨ میلیون دلار در مناطق دیگر فروخته است و مجموع فروش جهانی خود را به ۱۷٥ میلیون دلار نزدیک کرده است.