جشنواره بین‌المللی فیلم اوستیا در ایتالیا، میزبان «شریک‌من،زرافه» می‌شود.

چارسو پرس: به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «شریک‌من،زرافه» ساخته صلاح‌الدین نوری در پنجمین دوره حضور دارد.

 

محل برگزاری این جشنواره شهر لاتزیو و هدف اصلی آن حمایت از فیلم‌سازان خلاق و گسترش حمایت از فیلم‌های منتخب در اکران خواهد بود. جشنواره جوایز خود را در مراسمی که در ماه دسامبر در مقر جشنواره برگزار می‌شود، به برندگان اهدا خواهد کرد.

همچنین «شریک‌من،زرافه» در ادامه حضور خود در جشنواره‌های کشور ایتالیا، در پنجمین دوره جشنواره فیلم ریتی و سابینا رم نیز روی پرده خواهد رفت. این جشنواره به‌دنبال ایجاد هم‌افزایی و تبادل هنری بین فیلم‌سازان برای ارتقا فنی و از سوی دیگر درصدد ایجاد پل ارتباطی بین فیلم‌سازان و مخاطبین برای نزدیک شدن سلیقه، است.

گفتنی‌است «شریک‌من،زرافه» به‌تازگی در دهمین دوره جشنواره فیلم کراون هایتس آمریکا شرکت داشت که فیلم‌هایی در قالب ژانرهای مختلف وفیلم‌سازانی با جهان‌بینی متفاوت را گردهم می‌آورد و شامل کارگاه‌های مختلف برای طیف مخاطبین و‌همچنین جلسات نقد فیلم‌های شرکت‌کننده و پرسش و پاسخ  همراه با فیلم‌سازان است.

این فیلم کوتاه داستان کتابفروشی را روایت می‌کند که از راه غیر معمول کسب در آمد می‌کند؛ شخصی متوجه این کسب غیرمعمول می‌شود و … .

عوامل ساخت این فیلم:

تهیه‌کننده،نویسنده و کارگردان:صلاح‌الدین ‌نوری

بازیگران:محمدجواد خواجه، امیرتهرانی، همابرزگری

دستیارکارگردان‌وبرنامه‌‌ریز:محمدجواد خواجه

فیلم‌بردار: فاتح شافعی

طراح صحنه و لباس: صلاح‌الدین نوری

گریم: عاطفه رضایی

تدوین: محمدجواد خواجه

طراحی،ترکیب صدا و صدا گذاری: عرفان‌ یزدی

اصلاح رنگ‌ونور: حسن پیله‌ور

منشی‌صحنه: نوشین‌طاطایی

دستیار‌فیلم‌بردار: رضا تقوی