اداره‌ کل هنرهای نمایشی اعلام کرد از اجرای اثری تازه از علی سرابی، استقبال می‌کنیم.

چارسو پرس: در پی اظهارات اخیر گروه اجرایی نمایش «آن سوی آینه» مبنی بر همکاری نکردن اداره کل هنرهای نمایشی در صدور مجوز اجرای چند باره این نمایش که پیش از این در دو مقطع گوناگون روی صحنه رفته، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، متنی را در اختیار ایسنا قرار داد.

در این متن آمده:

«بنا بر اعلام اداره‌کل هنرهای نمایشی، علی سرابی، بازیگر و کارگردان خوش‌ذوق و کاربلد کشورمان، هیچ‌گونه مشکل و مانعی برای به صحنه بردن اثری تازه روی صحنه ندارد و بلکه مدیریت تئاتر کشور، مشتاق حضور هرچه بیشتر این هنرمند در عرصه هنرهای نمایشی است.

پس از انتشار خبری مبنی بر این‌که علی سرابی، مجوز اجرای دوباره نمایش «آن سوی آینه» را نگرفته است، این اداره‌کل، لازم می‌داند، تاکید کند که دغدغه اداره‌ کل هنرهای نمایشی، اجرای تولید آثار تازه تئاتری و به صحنه بردن نمایشنامه‌های متنوع داخلی و خارجی است و به همین دلیل به همه هنرمندان این عرصه، توصیه کرده و می‌کند تا دست به تجربه‌های اجرایی جدید بزنند. برهمین اساس، از علی سرابی هم درخواست شده است تا متنی تازه را پیش روی مخاطبان تئاتر کشورمان جان بخشد و هوایی متفاوت را به فضای هنرهای نمایشی کشور بدمد.

از این رو، اجرای نمایش «آن سوی آینه» که پیش از این در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۴۰۱ به کارگردانی این هنرمند روی صحنه رفته است، برای سومین بار، از اولویت‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی نیست. اداره‌کل هنرهای نمایشی، خود را موظف به حمایت از همه گروه‌های تئاتری می‌داند و از فعالیت هنرمندان خوش‌ذوق و کاربلدی چون علی سرابی، برای تولید آثار فاخر با موضوع‌ها و متن‌های تازه، استقبال می‌کند تا موجبات خلق و  ایجاد حرکتی بدیع را برای هنرهای نمایشی کشور رقم بزنند.»


منبع: خبرگزاری ایسنا