روزنامه هم میهن نوشت: نمی‌توان صدای سحر‌آمیز و جادویی ناصر طهماسب و توانایی بالای او را در صداپیشگی، انکار کرد که او بدون‌شک یکی از قله‌های هنر دوبله و گویندگی ایران بود و انکار هنر او چیزی جز اثبات هنرنشناسی خود نیست. اما نمی‌توان هرگونه نقدی به عملکرد و کارنامه یک هنرمند را مصداق زامبی‌گری و واژه‌هایی ازاین‌دست دانست.

چارسو پرس: روزنامه هم میهن از روزنامه همشهری به دلیل «زامبی» خواندن منتقدان ناصر طهماسب انتقاد کرده است.

به گزارش هم میهن، روزنامه همشهری با طراحی عکس پروانه معصومی و ناصر طهماسب در کنار هم، تیتر زده: «جرم: در کنار مردم بودن»، تا به منتقدان این هنرمند لقب زامبی بدهد و بنویسد: «حمله زامبی‌های مجازی به هنرمندان تازه‌درگذشته». همین روزنامه در چندماه اخیر با انتشار عکس‌های دفرمه از برخی سینماگران منتقد، با تیترهای تحقیرکننده و تمسخرآمیز، به تخریب چهره‌هایی پرداخت که هنرمند طراز این روزنامه نبودند.

این روزنامه افزوده است: نمی‌توان صدای سحر‌آمیز و جادویی ناصر طهماسب و توانایی بالای او را در صداپیشگی، انکار کرد که او بدون‌شک یکی از قله‌های هنر دوبله و گویندگی ایران بود و انکار هنر او چیزی جز اثبات هنرنشناسی خود نیست. اما نمی‌توان هرگونه نقدی به عملکرد و کارنامه یک هنرمند را مصداق زامبی‌گری و واژه‌هایی ازاین‌دست دانست. ازسوی‌دیگر، این تیتر و طراز یک روزنامه نیست که معیار مردمی‌بودن را تعیین می‌کند یا اگر گروهی از مردم را که همسو با نظر و منظر آنها نبودند، مورد حمله قرار دهد. مصادره به مطلوب‌کردن مفهوم مردم توسط یک رسانه بیش‌ازهمه به خود آن رسانه لطمه می‌زند که هر رسانه‌ای برای تداوم حیات حرفه‌ای خود باید همراهی همین مردم را داشته باشد. آیا بهتر نیست که روزنامه همشهری به‌جای این جنجال‌آفرینی‌ها به این مسئله بیاندیشد که چرا مثل گذشته مخاطب ندارد و مردم برای خرید آن دست به جیب نمی‌شوند. آیا این‌ها زامبی‌اند؟