کوروش تهامی بدلیل بیماری نمی تواند گروه نمایش "پرواز ایکار" را همراهی کند

 

به گزارش سایت خبری تئاتر به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر جم، نمایش پرواز ایکار نوشته حسین پاکدل به کارگردانی محمد حاتمی، که از روز هجدهم فروردین ماه 94 ، در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، از روز آغاز به کار خود دچار تغییری در ترکیب گروه بازیگران شده و آن عدم حضور کوروش تهامی بعنوان بازیگر نقش "ایکار" است.

وی که با ایفای نقش "ایکار" در این نمایش بنا داشت پس از ده سال باز بر صحنه تئاتر حاضر شود، به دلیل ابتلای ناگهانی به عارضه تنفسی در بیمارستان بستری شده و از حضور در اجراهای آغازین نمایش باز ماند و محمد حاتمی کارگردان این تئاتر، که در اثر خود، نقش "راوی" را نیز بازی میکرد، این نقش را به یکی دیگر از بازیگران گروه سپرد و خودش به جای تهامی به بازی نقش "ایکار" پرداخت. پس از سپری شدن چند اجرا با در نظر گرفتن شرایط جسمانی کوروش تهامی و سیر نقاهت او، گروه اجرایی سلامت این عضو خانواده تئاتر را در اولویت قرار داده، و جهت تکمیل روند بهبودی و ادامه درمان این بازیگر ارزشمند، محمد حاتمی  بازی این نقش را تا پایان اجراها پذیرفت و به عهده گرفت.


شایان ذکر است که این نمایش در شش اجرای آغازین مورد توجه و استقبال هنرمندان و تماشاگران قرار گرفته وهفته اول اجراهای خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

در این نمایش به ترتیب الفبا بازیگرانی چون : امیرکاوه آهنین جان، بهنوش بختیاری، محمد حاتمی، الهام دهقانی، سینا رازانی،عماد سالکی، تینو صالحی، پریسا فلاح زاده، روح اله کمانی، سامان مظلومی، علیرضا مهران ایفای نقش می کنند . تهیه کننده حجت سید علیخانی، آهنگساز : بهرنگ معتمدی، طراح لباس : هلیا شکری، طراح پوستر و بروشور: پریسا فلاح زاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: هلیا کریمی، منشی صحنه : نازیار عمرانی، مدیران صحنه : پوریا اخوان، محمد روحبخش، حامد روحبخش . جامه دار: یاسمن لطفی، عکاس : بابک برزویه ، صابر زمانی . گروه موسیقی: نوازنده فلوت: ترانه یوسف پور، نوازنده گیتار: حمیدرضا کیانی، نوازنده درامز: امیر صدیقیان، دوخت لباس: آزاده تقی مهر، مریم باشیاری، ساخت ماسک: کیمیا اشرفی، سروش رازی، دوخت کلاه گیس: سمانه مخملیان فر، و مدیر روابط عمومی : محمد وفائی از عوامل اجرائی گروه نمایش هستند

 

اخبار مرتبط:

«شوایک» تئاتر جدید حمیدرضا نعیمی

عمو قناد زنگ افتتاح نمایش ˝مترسک خودت باش˝ را نواخت

مقایسه نظام آموزشی تئاتر ایران و فرانسه در یک کتاب

وزیر ارشاد: پیگیر بازسازی تئاترشهر هستم

بازسازی تئاتر شهر به کجا رسید؟

کامنت در هفته اول اجرای خود چه تعداد تماشاگر داشت؟

آیا اپرای «سعدی» به سرنوشت علی مطهری دچار می‌شود؟

اکبر زنجانپور امسال تئاتر اجرا نمی کند

معرفی یک نمایشنامه‌نویس ایتالیایی به تئاتر ایران

كاميون كانون تئاتر کجاست؟

درخواست اهالی تئاتر از وزیر بهداشت