مهران مدیری که سال‌هاست ساخت سریال‌ها و مجموعه‌های کمدی و طنز از جمله «قهوه تلخ» و «گنج مظفر»، «شوخی کردم»، «ویلای من» و «هیولا»، را در شبکه نمایش خانگی تجربه کرده است، این بار با رئالیتی‌شوی جدیدی به نام «اسکار»، به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

چارسو پرس: مهران مدیری در حالی از ساخت «اسکار» در شبکه نمایش خانگی رونمایی کرده است که مدتی طول کشید تا توانست مجوز پخش این برنامه را از ساترا دریافت کند.

او که چندسالی برای تلویزیون کار می‌کرد، در حین پخش «دورهمی» با صداوسیما به مشکل برخورد و پس از آن سراغ شبکه نمایش خانگی رفت. حال باید منتطر ماند و دید مهران مدیری از سوی مخاطبان برنده «اسکار» می‌شود یا خیر؟

این بازیگر و کارگردان که در ماه‌های اخیر هم به واسطه بازی در سریال‌های «پدر گواردیولا» و «خائن‌کشی» در شبکه نمایش خانگی دیده شد، پس از پخش آخرین قسمت از این مجموعه‌ها، سراغ ساخت مجموعه‌ای با ساختاری متفاوت رفته است که گویا الگویی از نمونه‌ خارجی است.

برنامه اسکار مهران مدیری

 «اسکار» یک رئالیتی‌شوی چالش محور است که مهمانان آن، همگی از بازیگران و افراد شناخته‌شده هستند.

در این برنامه، هر فرد تلاش می‌کند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن اجرا کند و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود.

هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش خود، از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می‌کند و بر اساس امتیازهای دریافتی، برنده تندیس اسکار، مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

در این رئالیتی‌شو، مهران مدیری، به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت.

نیما شعبان‌نژاد آخرین بار در سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری حضور داشت و حالا به عنوان مجری در برنامه «اسکار» حضور یافته است.

اعلام شده است اولین قسمت از رئالیتی‌شو «اسکار» از  ۱۸ دی ماه به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر می‌شود و قسمت‌های بعدی آن، هر دوشنبه بر روی این پلتفرم قرار می‌گیرد.

///.