نمایشنامه «گاهی به آتش هم دست بزن» در قالب یک جلسه نمایشنامه خوانی به نویسندگی و کارگردانی مجتبی احمدی و بازی‌خوانی آتش تقی پور و یوحنا حکیمی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

چارسو پرس: «گاهی به آتش هم دست بزن» عنوان نمایشنامه ای به نویسندگی و کارگردانی مجتبی احمدی است که طی روزهای آینده در قالب یک جلسه نمایشنامه خوانی با بازی خوانی آتش تقی پور و یوحنا حکیمی پیش روی علاقه مندان تئاتر قرار خواهد گرفت.

مجتبی احمدی نویسنده و کارگردان این نمایش گفت: حدود ۲۰ سال پیش به همراه آتش تقی‌پور و یوحنا حکیمی نمایشنامه «مردی که گلی به دهان داشت» نوشته لوییجی پیراندلو را روی صحنه تئاتر شهر بردیم. در فصل جدیدی از این نمایش با عنوان «گاهی به آتش هم دست بزن» بعد از ۲۰ سال دوباره ملاقات ۲ شخصیت از آن نمایشنامه را تجربه خواهیم کرد.

وی افزود: در اجرای نمایش «گاهی به آتش دست بزن» در کنار آتش تقی پور و یوحنا حکیمی که بازیگران اصلی این نمایش هستند ژیلا صادقی و محمودرضا قدیریان نیز به عنوان گوینده متن در کنار ما خواهند بود.

احمدی درباره محتوای نمایشنامه هم توضیح داد: «گاهی به آتش هم دست بزن» نمایشنامه‌ای با فراز و فرود مترتب بر شخصیت انسان‌هایی است که با درگیری‌های روزمره و البته چون و چراهایی که در زندگی دارند به چالش‌هایی رسیده‌اند که آنها را به سمت بن‌بست‌های زندگی روانه می‌کند. «گاهی به آتش هم دست بزن» واگویی‌های درونی انسان امروز است که در ارتباط با افراد دور و اطرافش و البته جامعه ای که در آن زندگی می‌کند به سوالات بی‌جوابی رسیده است که پیدا کردن آن برایش دغدغه شده است.

نویسنده و کارگردان نمایش «گاهی به آتش هم دست بزن» گفت: در این نمایش علی اینانلو به عنوان مدیر هنری در کنار ما حضور دارد. ضمن اینکه امیررضا کاوه مدیر پروژه، امیرسیامک قطبی مشاور هنری وپریا بیگدلی دستیار کارگردان دیگر عوامل اجرایی پروژه هستند.