کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که «تام کروز» برای ساخت و توسعه فیلم‌های اصلی و فرانچایز با این کمپانی به توافق رسیده است.

چارسو پرس: «تام کروز» همچنان به فعالیت در سری فیلم‌های «ماموریت: غیرممکن» با کمپانی پارامونت پیکچرز ادامه خواهد داد اما در کنار آن یک قرارداد همکاری با کمپانی برادران وارنر برای توسعه و تولید آثار سینمایی منعقد کرده است.

«مایکل دلوکا» و «پاملا عبدی» مدیران برادران وارنر در بیانیه‌ای گفتند: «ما از کار با تام کروز که یک اسطوره مطلق در صنعت فیلم است، هیجان زده ایم و مشتاقانه منتظر حضور بیشتر نبوغ او در سینما در سال‌های آینده هستیم».

پروژه‌های گذشته کروز با برادران وارنر شامل فیلم‌هایی مانند «مصاحبه با خون آشام» و «کسب و کار مخاطره‌آمیز»، «آخرین سامورایی» و «چشمان کاملا بسته» بوده است. آخرین پروژه او با این استودیو، «لبه فردا» بود که یک دهه پیش منتشر شد.

کروز نیز درباره این همکاری جدید گفت: «من برای کل تیم برادران وارنر-دیسکاوری و تعهد آنها به فیلم‌، طرفداران فیلم و تجربه سینمایی احترام زیادی قائل هستم و مشتاقانه در انتظار ساختن فیلم‌های عالی با هم هستم!».

مجموع فروش فیلم‌هایی که تاکنون «تام کروز» در آن نقش داشته به بیش از 13 میلیارد دلار در گیشه جهانی می‌رسد.

هشتمین قسمت از سری فیلمهای اکشن «ماموریت غیرممکن» با حدود یک سال تاخیر در سال ۲۰۲۵ در سینماها اکران خواهد شد.

قسمت قبلی این سری فیلم با عنوان «ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ قسمت اول» را «کریستوفر مک کواری» کارگردانی کرد که درست قبل از دو فیلم «باربی» و «اوپنهایمر» در سینماها به نمایش درآمد. علیرغم نقدهای مثبت، این فیلم با ۵۶۷ میلیون دلار در سطح جهانی کمتر از انتظارات فروخت. قسمت جدید و هشتم این فیلم قرار است با یک عنوان جدید راهی سینماها شود و داستان آن نیز دنباله وقایع «روزشمار مرگ قسمت اول» خواهد بود.