محاکمه چهار متهم پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در دادگاه کیفری استان البرز آغاز شد. اولیای دم مقتولان در این جلسه حاضر نشدند و وکیل آنها در دادگاه حضور یافته است.

چارسو پرس: محاکمه چهار متهم پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در دادگاه کیفری استان البرز آغاز شد. اولیای دم مقتولان در این جلسه حاضر نشدند و وکیل آنها در دادگاه حضور یافته است.

به نقل از سایت جنایی، جلسه رسیدگی به این پرونده از ساعت 9 صبح امروز در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز آغاز شد. اگرچه اعلام شده این جلسه علنی است اما از حضور خبرنگاران جلوگیری شد.

یکی از چهار متهم این پرونده قاتل اصلی است و سه متهم دیگر با او همدستی کرده‌اند. این متهمان که کم سن و سال هستند از زندان به دادگاه کیفری استان البرز منتقل شدند و جلسه محاکمه آنها در سالن اصلی در حال برگزاری است.

دو متهم این پرونده زیر سن قانونی هستند. آنها شناسنامه ندارند و با آزمایش های پزشکی مشخص شده هنوز به سن قانونی نرسیده اند.

در ابتدای این جلسه کیفرخواست صادره علیه متهمان که در 12 صفحه تنظیم شده است، خوانده می‌شوند و طبق روال قانونی در ادامه باید اولیای دم داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر شکایت خود را اعلام کنند که به دلیل عدم حضور آنها وکیل شان شکایت را مطرح خواهد کرد. سپس نوبت به دفاع متهمان خواهد رسید.

در این جلسه نماینده دادستان در کیفرخواست گفت متهمان بر اساس محتویات گوشی‌هایشان شناسایی شدند.

وکیل اولیای دم: پرونده نواقص زیادی دارد

در جلسه محاکمه متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش که صبح امروز در شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز آغاز شد، ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و اعلام کرد جرم هر چهار متهم این پرونده محرز است.

از آنجا که اولیای دم در دادگاه شرکت نکرده بودند، وکیل آنها در جایگاه قرار گرفت و برای همه متهمان درخواست قصاص کرد

وکیل اولیای دم نواقص زیادی را به پرونده وارد کرد و خواستار تحقیق بیشتر و رفع این نقص‌ها شد اما نماینده دادستان در پاسخ به او گفت تحقیقات انجام و همه این نواقص برطرف شده است

نماینده پزشکی قانونی در جلسه دادگاه نحوه قتل و علت اصلی مرگ داریوش مهرجویی و همسرش توضیح داد.

نماینده پزشکی قانونی علت مرگ مقتولان را بریدگی رگ گردن اعلام کرد.