به تازگی ویدئویی از «دفتر یادداشت» منتشر شده است که در آن مراحل ساخت تیتراژ سریال به روش استاپ موشن مورد توجه قرار گرفته است.

چارسو پرس: تیتراژ سریال «دفتر یادداشت» در فضایی رازآلود ساخته شده است که تلاش شده با متن فیلمنامه ـ کشف معماها و راز هویت قاتل ـ همخوانی داشته باشد.

تمامی اجزا و جزئیات تیتراژ سریال «دفتر یادداشت» با متریال‌ واقعی و با دست ساخته شده و در مقابل دوربین قرار گرفته است. بر این اساس هر آنچه که در این اثر مشاهده می‌شود، حاصل پشت هم قرار گرفتن بیش از ۱۸۰۰ فریم عکس است که به روش استاپ موشن تولید شده است.

عقیل حسینیان و سوگل ثناگو تیتراژ سریال «دفتریادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی حسین اکبری را طراحی کرده‌اند.

نخستین قسمت از سریال «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری از جمعه، ۲۶ آبان ماه منتشر شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود. پرونده‌ای که با ورود آنها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتبا همه‌ چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد و ... .

سریال «دفتر یادداشت» در ژانر جنایی‌ فانتزی است و بازیگرانی همچون رضا عطاران، حسن معجونی، آزیتا حاجیان، داریوش کاردان، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص، مریم سعادت و شمسی فضل الهی در آن ایفای نقش می‌کنند.

در ادامه ویدئویی از مراحل ساخت تیتراژ سریال دفتر یادداشت را مشاهده می‌کنید: