تولید فیلم کوتاه «آبی، خاکستری، سیاه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مازیار رضاخانی، نویسندگی فرنوش آباء و بازیگردانی کاوه آذرآیین به پایان رسید.

چارسو پرس: آبی، خاکستری، سیاه در حال حاضر به مرحله تدوین رسیده و موسیقی آن هم‌زمان در حال ساخت است.

فیلم‌نامه آبی، خاکستری، سیاه بر اساس شعر مشهور حمید مصدق نوشته شده و داستان آن، به روایت اتفاقاتی شوکه‌کننده در زندگی یک زن هنرمند ایرانی می‌پردازد.

گروه بازیگران آبی، خاکستری، سیاه را سعیده صالحی، پرستو صابری، رضا برزگر، آیناز سلمانی، فرزانه جلایری و مهشید کوچکی تشکیل می‌دهند.

مازیار رضاخانی کارگردان این اثر پیش از این فیلم مستند «سفر به دیگر سو»، فیلم کوتاه «زنده به‌گور» ‌و یک اثر سه‌گانه با موضوعات «سرطان»، «ام‌اس» و «نابینایی» را کارگردانی کرده و از ابتدای دههٔ ۹۰ نیز به عنوان تهیه‌کننده تئاتر، فیلم‌کوتاه، ویدیوتئاتر و ویدیو آرت در عرصهٔ هنری فعالیت داشته است. فیلم سفر به دیگرسو با موضوع مرگ در ادیان در چندین جشنواره داخلی موفق به کسب جایزه شده است.

رضاخانی از ابتدای دهه ۷۰ و با بازیگری در تئاتر «ایران‌دخت» و چند فیلم‌ سینمایی فعالیت هنری خود را آغاز کرده و در فیلم آواز گنجشک‌های مجید مجیدی به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته است.

عوامل اصلی فیلم آبی، خاکستری، سیاه عبارتند از: کارگردان و تهیه‌کننده: مازیار رضاخانی، نویسنده: فرنوش آباء، بازیگردان: کاوه آذرآیین، مدیر فیلم‌برداری: مسعود ساکی، تدوین‌گر: بهروز داوری، مجری گریم: غزاله صالحی، عکاس: نسیم روحانی، صدابردار: داوود رضاقلی‌پور، مدیرتولید: پیمان عفت‌منش، مشاور پروژه: امیر صیدآبادی.