کارگردان و جمعی از بازیگران فیلم سینمایی «ملکه آلیشون» با اشاره به اینکه تولید این کار ۱۰ سال به طول انجامید از مولفه های این اثر سینمایی گفتند.

چارسو پرس:نشست خبری فیلم سینمایی «ملکه آلیشون» غروب ۱۸ بهمن با حضور ابراهیم نورآور محمد کارگردان و بازیگران فیلم؛ نسترن سیفی، اهورا نورآور محمد، امیررضا اسماعیلی، مهدیه قاضی میرسعید، سعید فاضل ساعتچی، فاطمه زحمتکش برگزار شد.

در ابتدای نشست ابراهیم نورآورمحمد کارگردان اثر، گفت: تولید «ملکه آلیشون» ۱۰ سال طول کشید چراکه ۱۰ سال قبل هرکسی سناریو را دید از حضور در اثر انصراف داد و من تنها شدم. این کار نیاز به ساخت لوکیشن‌های زیادی داشت. چون می‌دانستم کار زمان می‌برد لذا تلاش کردیم به چشم مخاطب کهنه نیاید.

نورآور درباره طراحی لباس و گریم فیلم افزود: من از طراحی لباس و گریم‌های برگرفته از کشورهای خارجی استفاده نکردم و همه المان‌ها برگرفته از الگوهای ایرانی بودند و اسامی استفاده شده در کار همه ایرانی است و فقط خواستیم کاری خاص تولید کنیم.

کارگردان در پاسخ به این‌که در انتخاب بازیگر محدودیت داشته است، بیان کرد: وقتی یک نفر مسؤول صفر تا صد کار است قطعاً کار باگ‌هایی نیز دارد، این کار را فارغ از حضور بازیگران، تک‌نفره انجام دادم. می‌خواستیم در این فیلم طبیعت را معرفی کنیم و بچه‌ها یاد بگیرند طبیعت را دوست داشته باشند.

نسرین سیفی بازیگر این اثر، در ادامه بیان کرد: امیدوارم این یک شروع قوی برای تمام تیم باشد و از این به بعد تایم تولیدمان کمتر از ۱۰ سال باشد.

سعید فاضل ساعتچی دیگر بازیگر فیام درباره نقشش توضیح داد: ۹ ماه موهایم دکلره بود و موهای بلند و ریش هاش بلند داشتم و حتی من را به عنوان یک داعشی اشتباه گرفته بودند.

امیررضا اسماعیلی بازیگر فیلم نیز به این اشاره کرد که از ۸ سالگی تا ۱۱ سالگی مشغول بازی در این پروژه بوده است.

اهورا نورآورمحمد نیز یادآور شد: تقریباً از بچگی با این فیلم بزرگ شدم و پدر جنگل را عروسک‌گردانی کردم.

مهدیه قاضی میرسعید یادآور شد: تیم دوبله در انتها به اثر اضافه شدند و من هم با همین تیم برای دوبله وارد پروژه شدم.

فاطمه زحمتکش یکی دیگر از بازیگران «ملکه آلیشون» بیان کرد که او نیز از ۹ تا ۱۲ سالگی در این پروژه مشغول به بازی بوده است.