فیلمنامه، دیالوگ‌پردازی قوی داشت، کشمکش هایش پرکشش بود، حول پیرنگ خوبش دوران داشت و خوش تراش بود، عناصرش را رعایت کرده بود، عطف بندی، قهرمان و ضدقهرمان قوی داشت و درخشان بود.

چارسو پرس: محتوای این انیمیشن را بسیار عالی یافتم، به سراغ خانواده می رود، تا تنهایی کودک را در میان تربیت های نابجا عیان کند، می خواهد تا والدین کودک را بخاطر کسب تجربه مورد سرزنش قرار ندهند، نیمه پر لیوان را ببینند، به کودکان امیدواری می دهد که موفقیت به اندازه امکانات نیست و به قد رویایی بزرگ باید گام برداشت تا ناممکن را ممکن کرد پس رویکردی روان شناسانه دارد، ساختار آموزشی کودکان را که خانم بوقلمون می باشد بعنوان ضد قهرمان معرفی می‌کند که بال کودکان را می چینند و با سرکوب ذهنی بچه ها را از ظهور استعداد دور می نمایند، خروجی این جامعه را نشان می دهد که همگی به این باور رسیدند که نمی توانند به موفقیت بزرگ برسند و اوج بگیرند، پس ببعی قهرمان می آید تا در این میان زمین بازی را برهم بزند و جار بزند که می شود این تفکر پوسیده و ناباورانه را شکست و رشد کرد. پس محتوایش کاملا منطبق با فضای کنونی جامعه ماست.

موسیقی خیلی خوبی داشت، پرمحتوا بود، سلیقه مخاطب را می شناخت، صدا پردازی به جان کاراکترهایش خوش نشسته، ابتکار قشنگی در نهادن لهجه ها، لحن ها و آواهای مختلف داشته و منحصر به فرد است. صدایش تمییز و شفاف بود، افکت های قشنگی داشت، تدوینش چینش نمای مطلوبی داشت، ضربان را بالا نگاه می داشت و ریتم آن نمی افتاد، جلوه های تصویری عالی و طراحی سه بعدی کاراکترها خاص بود که کودک را به خود جذب می کرد. اصلاح رنگ و نور خیلی دقیقی انجام داده بود.

میزانس، طراحی صحنه پر جزئیاتی داشت، شهر را عالی و پردقت می یافتید، المان های مناسبی طراحی کرده بود، طراحی لباسش متناسب با سلیقه نسل جدید بود، رنگ را می شناخت، زیبایی شناسی بصری داشتند، چهره پردازی نافذی اتخاذ کرده بود که مناسب می دانم.

فیلمنامه، دیالوگ‌پردازی قوی داشت، کشمکش هایش پرکشش بود، حول پیرنگ خوبش دوران داشت و خوش تراش بود، عناصرش را رعایت کرده بود، عطف بندی، قهرمان و ضدقهرمان قوی داشت و درخشان بود.

کارگردان قاب بندی، زاویه دوربین، نمای ری اکشن و نظارت بر یکایک عناصر فوق داشت که حرفه ای بود.

تبریک به یکایک عوامل سازنده و تبریک به کودکانی که از این اثر متناسب لذت خواهند برد.