محمد خزاعی درباره حواشی خواندن دعای تحویل سال در جشنواره فیلم فجر توضیحاتی ارائه داد.

چارسو پرس: محمد خزاعی در حاشیه نشست جشنواره فیلم خزر درباره اشتباه خواندن دعای تحویل سال در اختتامیه جشنواره فیلم فجر توضیحاتی داد و گفت: خیلی طبیعی است که بعد از ده یا بیست شب که از جشنواره گذشته و شما به شدت خسته هستید در سخنرانی تپق بزنید و این اتفاق برای همه رخ داده است. برخی دوستان عقده‌گشایی کردند یا برخی دلسوزانه حرفی زدند یا فسیل‌های سیاسی بودند که می‌خواستند من را تخریب کنند، واکنش‌هایی داشتند و بحث به جایی رسید که آیا من بلدم نماز بخوانم، روزه بگیرم و آیا پدر و مادرم به من این‌ها را یا داده‌اند یا خیر.

وی افزود: من به همه کسانی که مغرضانه یا سیاسی نقد کردند یا فسیل‌های سیاسی که ۲۰ سال قبل در کنار کاندیداهای ریاست جمهوری بودند و الان توییت می‌زنند، شروع سال جدید را پیشاپیش تبریک می‌گویم و امیدوارم سر سال تحویل موقع خواندن دعا یاد من باشند و امیدوارم آرامش خاطر داشته باشند و وجدانشان راحت باشد.

رییس سازمان سینمایی در پایان گفت: اما این تپق‌ها منجر به اتفاق خوبی شد و خوشحالم که به خاطر وایرال شدن این موضوع، دوستی را از ۲۵ سال قبل پیدا کردم که می‌گفت به تازگی فهمیده من رییس سازمان سینمایی شدم. تپق زدن ادامه خواهد داشت هر چند خودم اول اصلا متوجه نشدم که اشتباه کردم.