پیش فروش امتیاز پخش جهانی فیلم سینمایی «کیک محبوب من»به شرکت‌های cherrry Pickers برای بلژیک، هلند، لوکزانبورگ؛Camera (دانمارک)، Arizona (فرانسه)، Triart (سوئد)، Cineworx (سوئیس) و BIR (ترکیه) واگذار شده است.

چارسو پرس:  امتیاز پخش فیلم سینمایی «کیک محبوب من» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم، توسط شرکت توتم فیلمز به کشورهای بلژیک، هلند، لوکزانبورگ، دانمارک، فرانسه، سوئد، سوئیس و ترکیه پیش فروش شد.

به گزارش ورایتی؛ پیش فروش امتیاز پخش جهانی این فیلم سینمایی به شرکت‌های cherrry Pickers برای بلژیک، هلند، لوکزانبورگ؛Camera (دانمارک)، Arizona (فرانسه)، Triart (سوئد)، Cineworx (سوئیس) و BIR (ترکیه) واگذار شده است.

این اتفاق در حالی‌ست که این پیش‌فروش قبل از نمایش «کیک محبوب من» در جشنواره برلین صورت گرفته و فروش اصلی امتیاز پخش جهانی این فیلم سینمایی در مارکت برلینانه به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مارکت اروپایی صورت خواهد گرفت.

 «کیک محبوب من» که در بخش مسابقه جشنواره برلین ۲۰۲۴ حضور دارد، پس از موفقیت «قصیده گاو سفید» در سال ۲۰۲۱، دومین اثری است که از بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم در بخش مسابقه این جشنواره مهم به نمایش در می‌آید.

«قصیده گاو سفید» توسط شرکت توتم فیلمز نیز به بیش از ۴۰ توزیع کننده بین‌المللی ارائه شد و در جشنواره‌های درجه A جهانی زیادی نیز شرکت و افتخارات بین‌المللی فراوانی را کسب کرد.

«کیک محبوب من» توسط غلامرضا موسوی تهیه شده و لیلی فرهادپور و اسماعیل محرابی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.