با پایان مراحل فنی «آخرین پرواز» به نویسندگی و کارگردانی نیما عباسی و در آستانه اولین اکران در هفته فیلم و عکس تهران، پوستر این اثر منتشر شد.

 چارسو پرس: به نقل از روابط‌عمومی پروژه، همزمان با اولین اکران فیلم کوتاه «آخرین پرواز» به نویسندگی و کارگردانی نیما عباسی، پوستر رسمی این اثر منتشر شد.

اولین اکران این فیلم کوتاه روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۴ در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران است و به‌زودی راهی جشنواره‌های بین‌المللی می‌شود.

«آخرین پرواز» مضمونی اجتماعی دارد و روایت‌گر داستانی واقعی از مادری است که فرزندان خود را در یک سانحه هوایی از دست می‌دهد.

ثریا صابری، نیما لبخنده، شهلا رحیمی و پارسا امیدوار بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از مشاور کارگردان: سید محمدرضا خردمندان، مشاوران متن: علی ذوالفقاری و مطهره پورجعفر، پژوهش: محمد جلایی، مدیر فیلمبردار: رامان بیگی، مدیر صدابردار: علی ستاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سنا کاظمی، تدوین: نیما عباسی، اصلاح رنگ و نور: یاور دره‌زمی، آهنگساز: ساتیار شوند دشت و سروش فیوژن، آوا و سینتی‌سایزر: یگان بهرامی، طراحی و ترکیب صدا: سروش فیوژن، طراح گریم: سنا کاظمی، انتخاب لباس: سودابه نصر، روابط عمومی: نگار امیری.