مدیر مر كز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری بیان کرد که ۳ استان‌ زنجان، خوزستان و خراسان جنوبی به عنوان میزبان جشنواره‌های منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئا‌تر «سوره ماه» معرفی شدند.

 

سایت خبری تئاتر: علی قربانی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره كل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری و مدیران استان‌های خوزستان، خراسان جنوبی و زنجان، این سه استان به عنوان مناطق سه گانه بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه معرفی شدند كه هر كدام در مجموع ۱۰ استان را شامل می‌شوند. 

وی میزبان منطقه ۱ جشنواره تئا‌تر سوره ماه را استان زنجان اعلام كرد و اظهار داشت: در این منطقه استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، كردستان، گیلان، قزوین، همدان، كرمانشاه و البرز حضور دارند كه در تاریخ ۳ تا ۵ شهریور به رقابت خواهند پرداخت. 

مدیر مركز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، با بیان اینكه اجراهای منطقۀ ۲ جشنواره به میزبانی استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود، گفت: در این منطقه استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، كرمان، یزد، سمنان، خراسان جنوبی، مازندران، گلستان و هرمزگان نمایش‌های خود را از تاریخ ۹ تا ۱۱ شهریور به روی صحنه می‌برند. 

وی اظهار کرد: در منطقه ۳ كه با میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، كهكیلویه و بویر احمد، خوزستان، لرستان، بوشهر، فارس، اصفهان، مركزی و قم حضور دارند كه از ۱۵ تا ۱۷ شهریور گروه‌های نمایشی در آن به اجرا می‌پردازند. 

هنرمندان برای شركت در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه تا ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ فرصت دارند متون نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال كنند. 

متقاضیان برای حضور در جشنواره (در استان‌ها و تهران)، بایستی مشخصات نمایشنامه مورد نظر را در سایت دبیرخانه مركزی جشنواره‌ها اسال کنند.

جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه  آن ۱۱ تا ۱۷مهرماه ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط:

برگزاری‌ کارگاه تخصصی «طراحی صحنه» توسظ بنیاد رودکی

آخرین وضعیت پزشکی مصطفی عبداللهی

برپایی کارگاه تئاتر اینتراکتیو کار مشترک ایران و هلند

خوانش«بازی استریندبرگ» به مناسبت تولد استاد حمید سمندریان

جنتی: پای مجوزهای وزارت ارشاد ایستاده‌ام

اجرای نمایش «روزی قاصدک‌ها می‌آیند» در ارمنستان

تمرینات «سه جلسه تراپی» آغاز شد

اجرای اپرای سعدی آغار شد

فراخوان مسابقه طراحی پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

نهمین جشنوارة سراسری «تئاترهای کوتاه» ارسباران فراخوان داد

حضور انتشارات نمایش با 8 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب‎

معتمدآریا به تماشای اپرت «رودابه» نشست.