کایلن نگ برنده جایزه دویچه بانک و بریت ویلیامز برنده جایزه مخاطبان مراسم جوایز فیلم لس آنجلس ۲۰۲۴ را از آن خود کردند.

چارسو پرس: جوایز لس آنجلس ۲۰۲۴؛ کایلن نگ برنده جایزه  دویچه بانک و بریت ویلیامز برنده جایزه مخاطبین مرلس آنجلس ۲۰۲۴ شدند.

در این مراسم کایلن نگ، جایزه ده هزار دلاری دویچه بانک جشنواره فیلم لس آنجلس را از آن خود کرد و در همین حین بریت ویلیامز از سوی مخاطبین به عنوان برنده جایزه ۲ هزار ۵۰۰ دلاری جایزه مخاطبین انتخاب شد.

نگ و ویلیامز در مراسمی اختصاصی جوایز خود را دریافت کردند. همواره جشنواره فیلم لس آنجلس به عنوان خاستگاه نسل بعدی ستارگان عرصه فیلم سازی شناخته می‌شود و از این منظر، برنده‌های جوایز این جشنواره فیلم، توجه غول‌های صنعت فیلم سازی را به خود جلب خواهند کرد.

براساس گزارش اختصاصی ورایتی،کایلن نگ، تهیه‌کننده و نویسنده‌ای با اصالت سنگاپوری-آمریکایی است که مدرک خود را در زمینه تولید خلاق و تولید مجازی از کالج داج دانشگاه چپمن اخذ کرده است. وی پیش‌تر به عنوان فینالیست فیلم‌های تازه‌کننده کوکاکولا در سال ۲۰۲۲ و همچنین به عنوان همراه برنامه آموزشی فرماندهی استار ترک در بنیاد آکادمی تلویزیون در سال ۲۰۲۳ انتخاب شده بود. نگ، که تجربیاتی نیز در شرکت‌هایی نظیر پروکسیمیتی مدیا، استارز و لاینزگیت دارد، در حال حاضر به عنوان دستیار اجرایی رئیس بخش فیلم و تلویزیون در ماشین فرهنگی جاستین سیمین فعالیت می‌کند و همچنین در تولید رویداد‌های زنده و پادکست‌ها نقش دارد.

فیلم او، «پروژه متامورفوز» داستان اریک را روایت می‌کند که فرصتی برای تجربه زندگی مجازی پس از تشخیص بیماری سخت به او داده می‌شود. یک هیئت تشکیل شده از کارشناسان حوزه هنر و سرگرمی، فیلم وی را بعنوان برنده انتخاب کردند.

ویلیامز، برنده جایزه مخاطبین نیز یک نویسنده و کارگردان آمریکایی حاضر در لس آنجلس است که به تازگی در رشته کارگردانی از انستیتوی فیلم آمریکا فارغ التحصیل شده است. فیلم وی تحت عنوان «ناهار نرم» درباره یک مدیرمسئول شرکت فناوری بحث برانگیز است که پیش از ناهار، از نرم افزار خود در مقابل یک روزنامه نگار دفاع می‌کند و با گذشت هر لحظه از مصاحبه، مدیرمسئول با جدالی درونی برای آزاد سازی این فناوری در دنیا روبرو می‌شود.