نمایشنامه خوانی «همه دزد‌ها که دزد نیستند» نوشته داریو فو به تهیه کنندگی و کارگردانی توران عبادی در تماشاخانه همای سعادت اجرا می‌شود.
چارسو پرس: نمایشنامه خوانی همه دزد‌ها که دزد نیستند نوشته داریو فو با ترجمه جمشید کاویانی به تهیه کنندگی و کارگردانی توران عبادی پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹ در تماشاخانه همای سعادت اجرا می‌شود.

در خلاصه نمایش آمده است:کسی در خانه نیست دزد وارد خانه معاون شهردار میشود باشنیدن صدای زن و مردی که وارد خانه میشوند، دزد در ساعت پاندولی پنهان میشود، بعداز مدتی بدلیل ضربات پاندول ساعت به سرش ناگزیربا آه وناله از ساعت خارج می‌شود.

کارگردان درباره این نمایش نوشته است: بدلیل علاقه بسیاری که به آثار نمایشی جهان دارم، آثاری از زنده یاد استاد اکبر رادی، آنتوان چخوف، تنسی ویلیامز، برتولت برشت و سوفوکل نمایشنامه خوانی داشته‌ایم.وقتی نمایشنامه‌ای رو بار‌ها مطالعه می‌کنم و در موردش اندیشه می‌کنم به گروهم می‌گویم این نمایشنامه را مطالعه کنید و بیشتر در مورد نویسنده اثر بدانید ما بعضا برای نمایشنامه خوانی نقش خوان‌های کودک هم داریم که در کنار نقش خوان‌های حرفه‌ای بزرگسال خوانش می‌کنند و با آثار نمایشی و نمایشنامه نویسان مشهور آشنایی و شناخت پیدا می‌کنند و از این بابت بسیار خرسندم.
تصمیم گرفتم در پایان سال ونزدیک شدن به نوروز یک نمایشنامه خوانی کمدی داشته باشیم از آثار زیبای نویسنده ایتالیایی داریوفو. «همه دزد‌ها که دزد نیستند» اگر چه یک نمایشنامه کمدی است و به موضوع خیانت می‌پردازد، اما جای تفکر دارد.

عواملی که این اثر هنری را همراهی می‌کنند عبارتند از:تهیه کننده وکارگردان: توران عبادی، مترجم: جمشید کاویانی بازیگران: (نقش خوان‌ها) حمیدرضا عرفانیان، سیمین عزیزی، کاوه احمدی، افسانه خانجانی، مریم ملاپور، حمیدرضا سلگی، ایمان آژ و افسانه جعفری طراح پوستر: توران عبادی، نوازنده: فراز گل بوستانی، روابط عمومی: طیبه محرمی و مشاور رسانه ای: محمد حسین عبداللهی.