بهروز افخمی کارگردان سینما اخیراً در برنامه «برمودا» کامران نجف زاده شرکت کرده و به سوالات مختلف پاسخ داد که بخش‌هایی از آن بیشتر مورد توجه رسانه‌ها و کاربران قرار گرفت. از موضوع نمایندگی‌اش در مجلس تا لبخند معروف در صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر که در زمان انتشار جنجالی شد.
چارسو پرس: بهروز افخمی کارگردان سینما اخیراً در برنامه «برمودا» کامران نجف زاده شرکت کرده و به سوالات مختلف پاسخ داد که بخش‌هایی از آن بیشتر مورد توجه رسانه‌ها و کاربران قرار گرفت. از موضوع نمایندگی‌اش در مجلس تا لبخند معروف در صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر که در زمان انتشار جنجالی شد.


روایت بهروز افخمی از دوره نمایندگی‌ در مجلس

بهروز افخمی درباره دوره نمایندگی اش در مجلس گفت: همون یک سال اول فهمیدم خبری نیست، به شکل های مختلف خوش می گذشت. قرار گذاشته بودیم چند نفری باهم احسنت می گفتیم.


توضیح بهروز افخمی درباره لبخندش در صحنه قتل مهرجویی

افخمی همچنین درباره حضورش در صحنه قتل داریوش مهرجویی و تصاویری که جنجالی شد توضیح داد و گفت: «نسبت مهرجویی و کیمیایی با امثال من نسبت استاد و شاگردی ست. من می‌خواستم با خبرنگاران که آنجا منتظر و خسته شده بودند گپ و گفتی بزنم که خستگی شان برطرف شود اما همه با صراحت از آن سوءاستفاده کردند…»