«گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» (Godzilla x Kong: The New Empire) پنجمین قسمت «دنیای سینمایی هیولاها» است که این بار به جای مبارزه، شاهد اتحاد دو هیولای عظیم‌الجثه هستیم؛ تیزر تریلر جدید این فیلم مورد انتظار اخیرا منتشر شده است تا ما را آماده‌ی اکران آن کند.
چارسو پرس: «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» (Godzilla x Kong: The New Empire) پنجمین قسمت «دنیای سینمایی هیولاها» است که این بار به جای مبارزه، شاهد اتحاد دو هیولای عظیم‌الجثه هستیم؛ تیزر تریلر جدید این فیلم مورد انتظار اخیرا منتشر شده است تا ما را آماده‌ی اکران آن کند.

تریلر ۳۰ ثانیه‌ای جدید فیلم «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید»، شرور اصلی این نسخه، اسکار کینگ را هم به نمایش می‌گذارد که به‌شدت قدرتمند است و حتی کینگ کونگ هم به تنهایی توانایی مبارزه با او را ندارد، احتمالا به همین دلیل است که از رقیب سنتی‌اش، گودزیلا کمک می‌گیرد. (خطر اسپویل)، در پایان قسمت چهارم دیدیم که کونگ و گودزیلا در نهایت کدورت‌ها را کنار گذاشتند و با یکدیگر متحد شدند اما در قسمت جدید، ظاهرا دوستی آن‌ها شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد.

اگر سکانس‌های پایانی «گودزیلا در برابر کونگ» برای شما هیجان‌انگیز بود، فیلم جدید منحصرا بر روی همکاری این دو هیولا تمرکز خواهد داشت و باید اعتراف کرد که آن‌ها تیم قدرتمند و جذابی هستند. ما همچنین در نمایی می‌بینیم که کونگ روی گودزیلا نشسته است که باید دید طرفداران به آن چه واکنشی نشان می‌دهند.

کارگردان فیلم، آدام وینگارد، مدتی قبل «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» را اثری توصیف کرد که عناصر «بادی کاپ» (فیلم‌هایی درباره همکاری دو پلیس که سنخیتی با یکدیگر ندارند) در آن استفاده شده است. با این تفاصیل، احتمالا این دو شخصیت‌ با یکدیگر به مشکل خواهند خورد اما به دلیل اهداف مشترک، این مشکلات را کنار می‌گذارند.

در «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید»، بازیگرانی همچون ربکا هال، برایان تایری هنری، دن استیونز، کیلی هاتل، الکس فرنس و فالا چن به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده خواهد رفت و باید دید تا چه اندازه موفق خواهد بود.