احتمال فراوانی وجود دارد که کاراکتر محبوب و ماجراجوی جک اسپارو یک بار دیگر به روی پرده سینماها برگردد.
چارسو پرس: کمپانی والت دیزنی این روزها به دنبال تولید قسمت تازه ای از «دزدان دریایی کارائیب» است.

از داخل این کمپانی خبر می رسد که مدیران آن قصد احیای داستان این مجموعه فیلم پرفروش و بلاک باستر خود را دارند.

با توجه به بالا رفتن سن جانی دپ، ظاهرا قرار است بازیگر جوان و مطرح دیگری جای او به عنوان بازیگر اصلی این فرانچایز بگیرد.

در این صورت، کاراکتر جک اسپارو که توسط جانی دپ بازی شده است،به صورت یکی از کاراکترهای مکمل داستان سری جدید درمی آید.

مدیران کمپانی والت دیزنی این روزها به دنبال پیدا کردن راهکارهایی هستند که بتوانند این اقدام خود را عملی کنند.

اگر این اتفاق بیفتد، دزدان دریایی کارائیب جدید باید کاراکتر ماجراجوی تازه ای را به عنوان شخصیت اصلی خود به تماشاگران معرفی کند.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که ظاهرا خود جانی دپ اطلاعی از چندوچون ماجرا ندارد و مدیران والت دیزنی در این رابطه با او صحبت و مشورتی نکرده اند.

با این حال و با توجه به کاهش شهرت دپ و عدم پیشنهاد نقش های خوب و مهم تازه به او، تحلیل گران سینمایی بعید می دانند دپ بازی در نقش مکمل سری جدید این اکشن فانتزی ماجراجویانه را رد کند.

فرانچایز دزدان دریایی کارائیب با نگاهی به یکی از پارک های موضوعی تفریحی کمپانی والت دیزنی جیات سینمایی پیدا کرد و طی بیست سال گذشته، جزو محصولات بسیار موفق هالیوود و جانی دپ بوده است.

در این مجموعه فیلم پولساز دپ در قالب کاپیتان سربه هوا و شوخ و شنگ یک کشتی بزرگ تفریحی ظاهر شد که همراه خدمه خود راهی یک سری ماجراجویی شگفت انگیز و دور از انتظار کمدی و دلهره آور می شود.

اورلاندو بلوم و کایرا نایتلی دو بازیگر مهم دیگر این مجموعه بلاک باستر و گران قیمت کمپانی والت دیزنی بوده اند.

سه گانه دزدان دریایی کارائیب که جری بروکهایمر تهیه کننده موفق و معروف هالیوود تهیه کننده اصلی آن است، موفق به فروش جهانی میلیارد دلاری شده است.

نزدیک یک دهه است که تهیه کنندگان این فرانچایز درصدد تولید قسمت تازه ای از آن هستند و ظاهرا تا به امروز، نبود یک فیلمنامه خوب، قوی و جذاب مانع از ساخت آن شده است.