برای بیست و دومین سال شرکت بازاریابی Distinctive Assets مستقر در لس آنجلس بسته‌های هدیه لوکس را به ۲۵ نامزد اسکار در بخش‌های بازیگری و کارگردانی اهدا خواهد کرد. در داخل بسته‌های هدیه که طب گزارش‌ها بیش از ۱۷۰ هزار دلار ارزش دارند نزدیک به ۵۰ قلم کالا و آیتم وجود دارد که با ارزش‌ترین آن‌ها سه شب اقامت در کلبه لوکس سوئیسی برای ۱۰ نفر به ارزش ۵۰۰۰۰ دلار است.
چارسو پرس: نود و ششمین دوره جوایز اسکار تقریبا نزدیک است و جایزه اسکار تنها جایزه‌ای نیست که نامزد‌ها به خانه خواهند برد. مراسم اسکار امسال یکشنبه ۱۰ مارس در سالن تئاتر دالبی لس آنجلس در کالیفرنیا برگزار می‌شود.

 "جیمی کیمل" کمدین بار دیگر به عنوان مجری آن مراسم حضور خواهد داشت شبی که در آن بزرگترین ستارگان هالیوود گردهم می‌آیند. در میان فهرست نامزد‌ها "اما استون" (برای بازی در فیلم بیچارگان)، "لیلی گلاد استون" (برای بازی در فیلم قاتلان ماه کامل) و "کریستوفر نولان" کارگردان که به طور گسترده گفته می‌شود اولین جایزه اسکار خود را برای فیلم "اوپنهایمر" دریافت می‌کند حضور دارند.

در حالی که فقط برخی از بازیگران فیلمنامه نویسان یا کارگردانان می‌توانند اسکار را برنده شوند نامزد‌ها کاملا دست خالی به خانه نمی‌روند. برای بیست و دومین سال شرکت بازاریابی Distinctive Assets مستقر در لس آنجلس بسته‌های هدیه لوکس را به ۲۵ نامزد اسکار در بخش‌های بازیگری و کارگردانی اهدا خواهد کرد.

در داخل بسته‌های هدیه که طبق گزارش‌ها بیش از ۱۷۰ هزار دلار ارزش دارند نزدیک به ۵۰ قلم کالا و آیتم وجود دارد که با ارزش‌ترین آن‌ها سه شب اقامت در کلبه لوکس سوئیسی برای ۱۰ نفر به ارزش ۵۰۰۰۰ دلار است.

در ادامه به آن چه درون بسته‌های هدیه اسکار ۲۰۲۴ به ارزش بیش از ۱۷۰ هزار دلار وجود دارد خواهیم پرداخت:

کیف گودی شامل چندین سفر مجلل است که گران‌ترین آن‌ها یک سفر همه جانبه به سوئیس از جمله به شهر زرمات و اقامت در کلبه‌های کوهستانی آنجا می‌باشد. هر نامزد می‌تواند حداکثر نه مهمان را برای سه شب اقامت دعوت کند. از دیگر آیتم‌های موجود استراحت هفت روزه سلامتی در سن مارکوس در کالیفرنیا و هم چنین سه شب اقامت در یک ویلای خصوصی در کارائیب خواهد بود.

به نامزد‌ها مجموعه‌ای از محصولات مراقبت از پوست Miage اهدا خواهد شد. از دیگر بخش‌های هدیه می‌توان به مکمل LiverMD ۱MD Nutrition، محصولات آرایش و مراقبت از پوست مردانه، یک جلسه مشاوره سلامتی ۴۵ دقیقه‌ای با دکتر نایان پاتل و یک جلسه خصوصی شعبده بازی و ذهن خوانی Carl Reads Minds اشاره کرد. رژگونه و بالم لب Radiant Duo EpicLight Beauty  هم چنین شکلات دست ساز وگان درست شده توسط Fetcha Chocolates و کیت Deafinitely Divine Glow از برند لوکس حمام و بدن "هوتسی توتسی هاوس" اشاره کرد. هم چنین، یک جلسه حمام صوتی خصوصی شفادهنده و یک جلسه مشاوره خواب نیز جزو آیتم‌های بسته هدیه هستند.

برترین نامزد‌های بازیگری و کارگردانی امسال عبارتند از: کلمن دومینگو، جفری رایت، لیلی گلد استون، کری مولیگان، استرلینگ کی براون، مارک روفالو، دانیل بروکس، آمریکا فررا، دیواین جوی رندالف و کریستوفر نولان. مراسم اسکار امسال از شبکه‌ای بی سی پخش می‌شود.