فیلم‌های کوتاه «بمبئی»، «سنگبال» و «مرگ تدریجی» از ساخته‌های تحسین‌شده آمین صحرایی از امروز ۲۰ اسفند اکران آنلاین می‌شود.
چارسو پرس: به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، علاقه‌مندان سینما و فیلم‌های کوتاه می‌توانند، فیلم‌های کوتاه «بمبئی»، «سنگبال» و «مرگ تدریجی» به‌کارگردانی آمین صحرایی را از امروز ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ به صورت آنلاین تماشا کنند.

فیلم کوتاه  «بمبیی» در ژانر احتماعی-معمایی، روایت داستان زنی است که برای استخدام پسر بیکارش تلاش می‌کند اما وقتی تلاشش نتیجه نمی‌دهد، دست به معامله‌ای با رییس بانک می‌زند. آمین صحرایی این فیلم را که سومین اثر اوست، سال ۱۴۰۰ به تهیه‌کنندگی مشترک با انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر خرم‌آباد ساخته است.

فیلم کوتاه «سنگبال» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی آمین صحرایی یک درام اجتماعی است و داستان مردی را روایت می‌کند که به اجبار تلاش دارد تا وزن دختر نوجوانش را زیاد کند و دختر در تلاش است تا از اتفاقی که می‌داند به زودی برایش می‌افتد، فرار کند.

فیلم کوتاه «مرگ تدریجی»، اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی – دلهره – معمایی، در سال ۱۳۹۹ به نویسندگی و کارگردانی آمین صحرایی ساخته شده است. در این فیلم کوتاه دختری جوان داستانی از اجنه برای برادر کوچکش تعریف می‌کند و همان شب برادر و مادرش ناپدید می‌شوند.

این فیلم کوتاه به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و آمین صحرایی تولید شده است.
آمین صحرایی فیلم‌ساز جوان متولد خرم‌آباد است و سیمرغ جشنواره بین‎المللی فیلم فجر را در کارنامه هنری خود دارد.