اما استون دوباره به یورگوس لنتیموس می‌پیوندد و جفری رایت در قسمت دوم «بتمن» ظاهر خواهد شد.
چارسو پرس: پس از پادشاهی کریستوفر نولان در اسکار ۲۰۲۴، جا دارد نگاهی به پروژه‌های آتی بازیگران نامزد اسکار بیاندازیم.

رابرت داونی جونیور «اوپنهایمر»
برنده اسکار برای همین فیلم، در سریال «دلسوز» The Sympathizer چند نقش مختلف را بازی کرده است؛ این مجموعه در ماه آپریل از شبکه HBO پخش خواهد شد.

بردلی کوپر «استاد»
کوپر قرار است تا «آیا این چیز روشن است» Is This Thing On را ساخته در فیلم خود بازی کند.

رابرت دنیرو «قاتلین ماه کامل»
دنیرو با نمایش «ازرا» Ezra به صحنه تئاتر باز خواهد گشت. او در فیلم «شوالیه‌های آلتو» Alto Knights حضور دارد که در نوامبر اکران خواهد شد. دنیرو پرکار، در سیال نتفلیکسی «روز صفر» Zero Day نیز بازی کرده است.

کیلیان مورفی «اوپنهایمر»
برنده اسکار بهترین بازیگر، در فیلم تاریخی «چیزهای کوچکی نظیر این» Small Things Like These حضور داشته است. این اثر در جشنواره برلین حضور داشت

مارک رافلو «بیچارگان»
رافلو در کنار رابرت پتینسون در فیلم «میکی ۱۷» Mickey ۱۷ بازی کرده است. این اثر را بانگ جون هو ساخته و سال آینده اکران خواهد شد. هالک در مینی سریال «هال و هارپر» Hal & Harper نیز حضور داشته است.

اما استون «بیچارگان»
بازیگر برنده ۲ اسکار، در فیلم آنتولوژی «گونه‌های مهربانی‌ها» Kinds of Kindness در کنار مارگارت کوئلی بازی کرده است. این اثر را نیز یورگوس لنتیموس کارگردانی کرده و بازیگرانی نظیر جسی پلمنز، ویلیام دافو در آن حضور خواهند داشت.

جفری رایت «داستان آمریکایی»
 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رایت قرار است تا دوباره در نقش رئیس پلیس گوردون ظاهر شود. قسمت آتی «بتمن» The Batman را نیز مت ریوز کارگردانی می‌کند.

پال جیاماتی «جاماندگان»
جیاماتی تصمیم دارد تا تمرکز خود را معطوف به پادکست «چینوگ» Chinwag کرده این احتمال وحود دارد که این پادکست را به یک سریال و برنامه زنده تبدیل کند.

دیواین جوی رندالف «جاماندگان»
بازیگر برنده اسکار برای این فیلم، در کنار کری واشنگتن در «نیرو در سایه» Shadow Force بازی کرده است.

لیلی گلدستون «قاتلین ماه کامل»
او در کنار رایلی کوف در سریال جنایی «زیر پل» Under the Bridge بازی کرده است. این مجموعه در ماه آپریل از سوی پلتفرم هولو پخش می‌شود. گلدستون در پروژه «رقص باشکوه» Fancy Dance به کارگردانی اریکا ترمبلی، نیز هنرنمایی کرده است.

انت بنینگ «نیاد»
بازیگری که تابحال نامزد پنج اسکار شده است، در کنار الیسون بری و سم نیل، در سریال «سیب‌ها هیچ‌وقت نمی‌افتند» Apples Never Fall بازی کرده است که چند روز دیگر پخش می‌شود. پلتفرم پیکاک این اثر را بر اساس رمان لیان موریارتی ساخته است. بنینگ در پروژه دیگری در کنار کریس پاین نیز حضور خواهد یافت.

امیلی بلانت «اوپنهایمر»
بلانت در کنار رایان گاسلینگ دیگر نازمد اسکار در فیلم «مرد بی چاره» The Fall Guy حضور داشته و این اثر در سوم ماه می اکران خواهد شد. دو هفته پس از اکران این فیلم، صداپیشگی او در اثری به کارگردانی شوهرش «اگر» IF ، خواهید شنید.

دنیل بروکس «رنگ بنفش»
بروکس در اقتباس سینمایی بازی کامپیوتری «ماینکرفت» Minecraft در کنار جک بلک بازی کرده است. این فیلم در سال آینده اکران خواهد شد. او در فصل دوم «صلح طلب» Peacemaker با حضور جان سینا، نیز حضور دارد.