ممیزی و ضوابط پخش بعلاوه تعرفه‌های سنگین تلویزیون، دلیل اصلی بی‌علاقه بودن دفاتر پخش برای همکاری با سیماست.

چارسو پرس: پای فیلم‌های ارگانی سینمای ایران به باکس تبلیغات بازرگانی شبکه‌های ماهواره‌ای باز شد.

سعید رجبی فروتن مدیرنظارت و ارزشیابی سابق سینما در کانال شخصی خود نوشت: با اکران شش فیلم نوروزی در یک هفته گذشته، پخش تیزر تعدادی از آنها در تلویزیون‌های فارسی زبان ماهواره‌ای از جمله جم و پرشیانا آغاز شده است.

فیلم‌های سینمایی نوروز، تمساح و بی‌بدن در حالی نمایش خود را در سینماهای کشور آغاز کرده‌اند که دفاتر پخش آنها ترجیح داده‌اند تا تیزر فیلم‌هایشان از تلویزیون‌های خارج از کشور پخش شود.

در بین این فیلم‌ها «بی‌بدن» محصول موسسه تصویر شهر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است. تنها فیلم جشنواره چهل و دوم فجر با مضمون اجتماعی خود، حواشی زیادی را در پی داشت اما با دست خالی از جشنواره خارج شد.

«بی‌بدن» اولین ساخته مرتضی علیزاده نخستین فیلم اصطلاحا ارگانی سینمای ایران است که برای کشاندن تماشاگران به سینماها دست به دامن تلویزیون‌های ماهواره‌ای شده است.

ممیزی و ضوابط پخش بعلاوه تعرفه‌های سنگین تلویزیون، دلیل اصلی بی‌علاقه بودن دفاتر پخش برای همکاری با سیماست.


منبع: اعتماد آنلاین