تام کروز خود را آماده حضور در سه فیلم کاملا متفاوت می‌کند. یکی از آنها یک پروژه فضایی است که هنوز نامی ندارد و او برای بازی در آن فیلم، راهی مدار کره زمین می‌شود.
 چارسو پرس: ستاره بدل کار معروف سینما که هشتمین قسمت فرانچایز «ماموریت غیرممکن/ بالاتر از خطر» را برای سال جدید آماده نمایش عمومی کرده است، خود را آماده حضور در سه فیلم کاملا متفاوت می‌کند.

یکی از آنها یک پروژه فضایی است که هنوز نامی ندارد و تام کروز برای بازی در آن راهی مدار کره زمین می‌شود.

این اکشن علمی _تخیلی که بخش اعظم آن در خارج از کره زمین و در پایگاه فضایی نزدیک به مدار زمین فیلمبرداری می‌شود، قرار است پروژه رویایی بازیگر و یکی از جنجالی‌ترین محصولات صنعت سینما باشد.

کروز در سال جدید جلوی دوربین درام اجتماعی تازه آلخاندرو ایناریتو می‌رود که قرار است پروژه احتمالی اسکاری این بازیگر باشد. اطلاعات زیادی پیرامون این فیلم منتشر نشده، اما کروز آن را یکی از کارهای مهم جدیدش معرفی کرده است. تام کروز قرارداد بازی در فیلم تازه دیگری را نیز امضا کرده که اطلاع رسانی پیرامون آن را به آینده‌ای نزدیک موکول کرده است.

سال گذشته برای این ستاره مطرح سینما سال خوبی نبود. هفتمین قسمت مجموعه خاطره‌ساز ماموریت غیرممکن با هزینه تولید بالای ۲۰۰ میلیون دلاری خود، موفقیت چندانی در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان نداشت و نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده کند. حاصل این فیلم در هر دو زمینه مالی و انتقادی، یک شکست برای کروز در مقام بازیگر و تهیه‌کننده بود.