سیروس میمنت درباره ی فصل جدید «نون خ» تاکید کرد که فصل پنجم نسبت به فصل‌های قبل م به لحاظ فیلمنامه و هم بخش‌های دیگر بهتر شده است. او در عین حال از غیبت علی صادقی در این فصل هم گفت.
چارسو پرس: سیروس میمنت- بازیگر  سریال «نون خ۵» در گفت‌وگویی با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که لازمه نگه داشتن یک برند خلق کردن ایده‌های نو است، «نون خ» در فصل جدید مخاطب را پای تلویزیون نگه می دارد؟ اظهار کرد: خوشبختانه سعید آقاخانی از آن دسته کارگردانانی است که خیلی سخت می‌گیرد و حاضر نیست به هر قیمتی کار را جلوی دوربین ببرد و از تکرار خیلی بدش می‌آید. اگر یک بازیگر سر صحنه  دیالوگ تکراری بگوید که در سریال دیگری به گوش خورده باشد، به شدت کات می‌دهد و بعد متن را تا آن طوری که نظرش را جلب نکند جلوی دوربین نمی‌برد کما اینکه ما یک سال کار نکردیم، فقط به این دلیل که با ایده‌های بهتری برگردیم. از طرفی خود نویسنده آقای وفایی سخت‌گیر است و اینطور نیست که صرفا کاری بنویسد. تا خودش به رضایت نرسد و در ادامه کارگردان و تهیه کننده، کار جلوی دوربین نمی‌رود. خوشبختانه طبق چیزی که همه می گفتند امسال از همه سال بهتریم هم به لحاظ متن و هم موارد دیگر.

علی صادقی بود صددرصد کار بهتر می‌شد
او درباره شخصیت‌های فصل جدید «نون خ» با بیان اینکه همه حضور دارند، در عین حال از غیبت علی صادقی گفت و توضیح داد: بازیگران بر اساس قصه در کار حضور پیدا می‌کنند. به عنوان مثال آقای آذرنگ هم در یک فصل حضور نداشتند. در مورد آقای صادقی هم همینطور. اما اگر بودند صددرصد کار بهتر می‌شد چرا که ایشان ثابت شده‌اند. او شیرین‌ترین بازیگری است که دیده‌ام البته این را من نباید جواب دهم. خیلی دوست داشتیم که باشند اما اینکه چرا نبودند را نمی‌دانم و نمی‌توانم پاسخ دهم.


او درباره ی حضورش در فصل جدید این سریال بیان کرد: شخصیت کیوان در سریال «نون خ» از ابتدا یکی از شخصیت‌های پررنگ کار بود و هست و هر چه جلوتر رفتیم بر اساس انتخاب نویسنده و کارگردان و سلیقه آنها جلو رفتیم و همانطور که می بینید هر سری که ساخته شده نسبت به قبل پررنگ‌تر شده.

این بازیگر با شاره به نقشش در سریال «نون خ» که تا چه میزان بداهه بوده با توجه به اینکه اصالتا هم اهل کردستان است، اظهار کرد: نه این کار بلکه در هر کار دیگری اگر بداهه‌ای هم به وجود بیاید بر اساس متنی است که نویسنده نوشته. یعنی هیچ کاری بدون هماهنگی نویسنده و کارگردان صورت نمی‌گیرد اگر بازیگری توانایی بداهه هم داشته باشد با تایید کارگردان است و بعد همان بداهه‌ها ادامه آن چیزی است که نویسنده نوشته است، چون بازیگر کارش بازی است و این نیست که در کار نویسنده دخالت کند. نویسنده زحمت و مرارت زیادی می‌کشد تا یک شصیتی را خلق کند اگر بداهه‌ای هم باشد ممکن است خلاقیت بازیگر باشد اما آن هم چیزی که نویسنده در دیالوگ‌های بازیگر گذاشته و نوشته است.


منبع: ایسنا