مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ضمن ارایه گزارشی از پیگیری روند درمان ذوالفقار بیتانه نوازنده برجسته دوتار خراسان، آخرین وضعیت این هنرمند عرصه موسیقی را تشریح کرد.
چارسو پرس: امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران د ضمن ارایه گزارشی مختصر از روند درمانی ذوالفقار بیتانه نوازنده برجسته دوتار خراسان توضیح داد: بر اساس تازه‌ترین بررسی‌های درمانی که در تماس با خانواده استاد بیتانه داشتم، خوشبختامه این هنرمند از حالت کما خارج شده و وضعیت رو به بهبودی دارد. البته پزشکان در تلاش هستند تا با بهتر شدن وضعیت جسمانی وی، شرایط را برای انتقال به بیمارستانی در مشهد فراهم کنند.

وی به خبرگزاری مهر افزود: معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی و انجمن موسیقی ایران طی روزهای گذشته به محض دریافت این خبر به صورت جدی پیگیر موضوعات مربوط به روند درمان استاد بیتانه بودند و آمادگی خود را برای هرگونه حمایت از این هنرمند برجسته موسیقی خراسان اعلام کردند تا بتوانیم هرچه زودتر شاهد تسریع در روند درمانی استاد بیتانه باشیم.

ذوالفقاربِیتانه دوتارنواز برجسته اهل فردوس خراسان جنوبی که طی روزهای گذشته در یک حادثه رانندگی از ناحیه سر مصدوم شده و پس از عمل جراحی طولانی در حالت کما قرار گرفته بود.