مورفی در نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» ظاهر خواهد شد.
چارسو پرس: «استیون نایت» پدیدآورنده سریال «پیکی بلایندرز» در مصاحبه جدیدی با «بیرمنگام‌ورلد» تأیید کرده است که «کیلین مورفی» در نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی ظاهر خواهد شد. فیلمبرداری این پروژه که داستانش در خلال سال‌های جنگ جهانی دوم قرار داده می‌شود از ماه سپتامبر در استودیوی دیگبث لاک آغاز خواهد شد.

نایت درباره مورفی می‌گوید: «او بدون شک برای آن برمی‌گردد. در ماه سپتامبر و در همین استودیوی دیگبث فیلمبرداری می‌کنیم.»

مورفی چند هفته پیش در مصاحبه با «آیریش استار» یک بار دیگر برای بازگشت به دنیای «پیکی بلایندرز» ابراز تمایل کرده بود: «همیشه گفته‌ام که اگر نایت فیلمنامه‌ای ارائه دهد که می‌دانم می‌تواند ارائه کند، چون نویسنده فوق‌العاده‌ای است، حاضر خواهم بود.»

این بازیگر ۴۷ ساله که به تازگی برای «اوپنهایمر» برنده اسکار شده اضافه می‌کند: «اگر می‌خواهید یک تامی شلبی ۵۰ ساله ببینید، حاضرم. بیایید آن را بسازیم.»

داستان فصل ششم و پایانی سریال «پیکی بلایندرز» در سال ۱۹۳۳ و پیش از شروع جنگ دوم جهانی قرار داده شده بود اما نسخه سینمایی چند سال پس از آن مقطع را روایت می‌کند.

نایت در مصاحبه دیگری با «اسکوایر» درباره نسخه سینمایی گفته بود: «دقیقاً می‌دانم که این فیلم درباره چیست. و دو داستانی که روایت می‌کند را می‌دانم. اینکه چگونه پیش می‌رود را نمی‌دانم.»

این نویسنده به «ریدیو تایمز» می‌گوید در این فیلم علاوه بر «کیلین مورفی»، «پل اندرسون» و «تام هاردی»، بسیاری از بازیگران دیگر را بازمی‌گرداند، اما برای «چهره‌های جدیدی که امیدواریم غافلگیرکننده باشند» برنامه‌ریزی می‌کند.
نتفلیکس بر اساس گزارش‌های غیررسمی دو اسپین‌آف و یک پیش‌درآمد برای شخصیت «پالی گری» جوان» برای این سریال در دست ساخت دارد.