محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در یکی از برنامه‌های تحویل سال نو از آمادگی این سازمان برای بازگشت افرادی، چون بهرام بیضایی و بهروز وثوقی به کشور گفت درحالی که همین حالا یک مصاحبه ۱۵ ساعته از این بازیگر قدیمی و یک فیلم با بازی او در انتظار مجوز نمایش است.
چارسو پرس: محمد خزاعی درحالی در حضور استاد نصیریان در یک برنامه زنده تلویزیونی از آمادگی این سازمان برای استقبال از حضور بهروز وثوقی در کشور سخن گفت مه احتمالا این جمله خروجی کارگروه ویژه بازگرداندن چهره‌های اثرگذار خارج از کشور است و در آن کارگروه مثل معین درباره بهروز وثوقی هم به این نتیجه رسیده اند که می‌تواند به کشور بازگردد.

البته خزاعی در این صحبت‌ها اشار‌های نکرد به اینکه از سال ۱۳۹۸ محسن امیر یوسفی درخواست مجوز اکران ورژن اصلی آشغال‌های دوست داشتنی را داده است. ورژنی که در آن نقش پدر خانواده را در قاب عکس روی دیوار خانه شیرین یزدانبخش به جای اکبر عبدی، بهروز وثوقی بازی کرده است.

تصاویری که امیر یوسفی برای ضبط‌شان به آمریکا رفته بود. حالا اگر واقعا اراده سازمان سینمایی برای حل مشکل بهروز وثوقی است، چرا به این فیلم مجوز اکران نمی‌دهند و بهروز وثوقی را به بهانه فرش قرمز فیلمش به ایران دعوت نمی‌کنند؟ یا مثلا برای مجوز نمایش مستند مصاحبه ۱۵ ساعته‌ای که شهاب حسینی درباره یک عمر فعالیت هنری با این بازیگر قیصر، گوزن‌ها، ممل آمریکایی، کاروان‌ها، سوته‌دلان و … انجام داده است؟


منبع: خبرآنلاین