سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم درباره بازگشت بعضی چهره ها به تلویزیون خبر داد.
چارسو پرس:  سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم مسئولیت ستاد برنامه‌های نوروزی صداوسیما را برعهده دارد.
او در گفت‌وگویی درباره اینکه سال ۱۴۰۲ چطور بر شبکه نسیم گذشت، به این نکته اشاره کرد: واقعاً خیلی سخت به لحاظ مالی؛ اما از این نظر بسیار خوشحالم که برند‌های جدید معرفی شدند. شاید برخلاف برخی این اعتقاد را دارم که خیلی نباید برنامه‌های ترکیبی نمایش‌خانگی را مقابل برنامه‌های ترکیبی تلویزیون قرار داد، چون واقعاً حرف بسیاری برای گفتن ندارند و اصلاً قابل رقابت نیستند. اما همواره در این ایام به فکر طراحی برند جدید و خلق اتفاقی متفاوت در حوزه طنز و سرگرمی بوده‌ایم و این راه در سال جدید هم ادامه دارد.
 
بخش هایی از گفت و گوی خوشرو را در ادامه می خوانید:
  • مسابقه ترکیبی را با محوریت «جناب‌خان» و البته همکارانی در کنار او در حال تدارک هستیم. همچنین بسیار خرسندیم که برنامه «میهمانی» ایرج طهماسب با حضور میهمانان مختلف در ۳۰ قسمت و البته قسمت‌هایی ویژه نوروزی برای تلویزیون آماده می‌شود. همه عروسک‌ها حضور دارند و کلاه قرمزی و پسرخاله در غیاب حمید جبلی حضور ندارند.

  • تجربه ساخت «برمودا» برنامه‌ای گفت‌وگومحور در حوزه سرگرمی اتفاق مهمی بود که با قدرت بیشتری در این عرصه کار کنیم. برنامه فرزاد حسنی که در رسانه‌ها از آن به نام «ساعت شنی» یاد می‌کردند این برنامه در قالب یک مسابقه ترکیبی ساخته خواهد شد.

  • دورهمی بعد از اینکه مسئله اداری‌اش حل شود حتماً آن را پخش می‌کنیم. مشکلی با پخش این برنامه نداریم، اما مسئله اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری هم ندارد.

  • اگر حمایت شود برنامه‌های استعدادیابی قدیمی‌مان تقویت و برنامه‌های جدیدی هم در این عرصه ساخته خواهند شد تا استعداد‌های جدید معرفی شوند. برنامه «خوش‌نمک» با یک ساختار جدید دوباره برمی‌گردد و به صورت رقابتی ادامه پیدا خواهد کرد؛ کسانی که مدعی خوش‌نمکی‌اند قرار است در این برنامه با هم رقابت کنند.

  • طنز آیتمی داریم که به نام «خط روی خط» با محوریت رضا شفیعی‌جم ساخته خواهد شد.

  • روند استفاده از ظرفیت‌هایی که مردم خیلی آن‌ها را دوست دارند حتماً ادامه پیدا می‌کند چهره‌هایی که هستند خواهند بود، چهره‌هایی که تمایل داشته باشند همکاری کند به این جمع اضافه خواهند شد و چهره‌سازی هم یک ریلی است به جدّ دنبال می‌کنیم. یعنی مجریان جدید، چهره‌های جدید و میهمانانی که بایستی چهره بشوند و مردم آن‌ها را بشناسند و ظرفیت‌های جدید هنری که در کشور وجود دارد و چند سالی تلویزیون از آن‌ها غافل بوده و فرصت خوبی است که تلاش می‌کنیم.


منبع: تسنیم