نسخه دوباره سازی شده کمدی سیاه و خانوادگی «جنگ رزها» در دستور کار صنعت سینما قرار گرفته است.
چارسو پرس: بندیکت بامبرباچ و اولیویا کولمن نقش های اصلی نسخه جدید را بازی می کنند.
شرکت مستقل فیلمسازی سرچلایت پیکچرز تهیه کننده این نسخه است و بامبرباچ و کولمن هم جزو سرمایه گذاران آن هستند.
نسخه اصلی سال ۱۹۸۹ ساخته شد و در کنار فروش بالا در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان، با برخورد گرم منتقدان روبرو شد.
دنی دویتو کمدین سرشناس آن دوران کارگردانی فیلم را به عهده داشت و خودش، یکی از سه نقش محوری داستان را به عهده گرفت.

مایکل داگلاس و کاتلین ترنر دو بازیگر اصلی فیلم در قالب اولیور و باربارا رز ظاهر شدند. این دو زن و شوهری بودند که با شروع اختلاف در زندگی مشترک، سعی در نابودی یکدیگر دارند و در این راه، از هیچ تلاش خطرناکی فروگذار نمی کنند.
بامبرباچ و کولمن در نسخه تازه، نقش این دو بازیگر کلاسیک را جلوی دوربین تکرار می کند.
جی روچ که از فیلمسازان معتبر ژانر کمدی است، پشت دوربین نسخه۹ دوباره سازی شده جنگ خانواده رزها قرار می گیرد و سومین بازیگر عمده آن هنوز انتخاب نشده است.

شنیده ها حکایت از آن می کند که بحث تولید نسخه جدید این کمدی سیاه کلاسیک، از سال ۲۰۱۷ بین سازندگانش مطرح بوده و دلایل تاخیر در ساخت آن مشخص نیست.
فیلمنامه اقتباسی جنگ خانواده رزها را تونی مک نامارا با نگاهی به نول پرخواننده وارن آدلر به همین نام نوشته است. این نول مبنای کار نگارش فیلمنامه نسخه اصلی سینمایی آن هم بوده است.

تهیه کنندگان فیلم که در رابطه با شروع کار تولید آن شگفت زده به نظر می رسند، جی روچ را بهترین گزینه برای کارگردانی آن می دانند و باور دارند او حال و هوای تازه و متفاوتی به داستان آدلر خواهد داد.
آن ها امیدوار هستند نسخه تازه که با توجه به شرایط روز ساخته می شود، بتواند نسل جدید و جوان تماشاگران سینما را جذب خود کند.

نسخه اصلی را کمپانی فوکس قرن بیستم تهیه کرده بود، که اکنون جزو مایملک کمپانی والت دیزنی به حساب می آید.

این نسخه با حضور در مراسم های مختلف سینمایی و اهدای جوایز، توانست در گلدن گلوب، اسکار و بافتا مطرح شده و حتی در فهرست فیلمهای نامزد شده در رشته بهترین فیلم سال هم قرار گیرد.