هیات انتخاب چهارمین جشنواره بازیگری «سه نقطه» اسامی آثار راه یافته به این جشنواره بازیگری را اعلام کردند.

 

سایت خبری تئاتر: چهارمین جشنواره بازیگری «سه نقطه» ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۴ برگزار می شود. هیات انتخاب چهارمین جشنواره بازیگری «سه نقطه» متشکل از مرتضی اسماعیل کاشی و حمیدرضا هدایتی اسامی آثار راه یافته به این جشنواره بازیگری را اعلام کردند.

آثار متقاضی حضور در جشنواره بازیگری سه نقطه در روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه توسط هیات انتخاب، دیده شدند که در بخش تک نفره ۱۹ اثر، دو نفره ۱۷ اثر و گروهی ۷ اثر مورد تایید هیات بازبینی قرار گرفت و بدین ترتیب جدول جشنواره بسته شد.

چهارمین جشنواره بازیگری سه نقطه طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه در تماشاخانه سه نقطه (سالن استاد شکیبابی و سالن استاد رکن الدین خسروی) برگزار می شود.

جشنواره چهارم به طور عمومی برگزار می شود و از ۲۱ اثر متقاضی ۹ اثر به طور مستقل وارد جشنواره شده اند بنابراین امسال ۹ نمایش عمومی و ۳۴ نمایش داخلی در جشنواره حضور دارند.

هیات داوران چهارمین جشنواره بازیگری سه نقطه عبارتند از: عطاالله کوپال، محمودرضا رحیمی، آرش آبسالان و محمد حسن نجفی که در روزهای یاد شده به داوری نمایش ها خواهند پرداخت.

تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، این جشنواره را با هدف حمایت از نمایشگران جوان و کشف استعدادهای برتر برگزار می کند.

تماشای این آثار برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند با مطالعه جدول جشنواره به نشانی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه واقع در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده مراجعه کنند.

 

اخبار مرتبط:

علی عابدی مدیر تماشاخانه سنگلج شد

سیروس همتی «هفت هشتم» را در اهواز اجرا می‌کند

اجرای ویژه «سقراط» در عید مبعث

تماشاخانه «آو» تعطیل شد

اسامی متون پذیرفته شده در بخش صحنه ای جشنواره آیینی- سنتی اعلام شد

مجمع عمومی سالانه خانه تئاتر در تئاتر شهر برگزار شد

برگزاری اردیبهشت تئاتر گیلان در صحنه‌ای پر از خاک و سیمان

آثار راه یافته به جشنواره تئاتر مقاومت مشخص شدند

محمد رحمانیان: «سینماهای من» تلفیق تئاتر و فیلم است