فیلم سینمایی «R. M. N.» به کارگردانی کریستین مونجیو کارگردان پرافتخار اهل رومانی و برنده نخل طلای کن یکشنبه ۱۹فروردین ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
چارسو پرس: به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «. R. M. N (پژواک. مغناطیس. هسته ای)» ساخته‌ی کریستین مونجیو محصول ۲۰۲۲ کشورهای رومانی، فرانسه، بلژیک و سوئد، در ژانر درام، یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

. R. M. N در هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن نامزد نخل طلا برای بهترین کارگردانی شده است.

دیگر فیلمهای کریستیان مونجیو چندین جایزه مختلف از جشنواره‌های جهانی کسب کرده‌اند که در مهمترین آن‌ها می‌توان به نخل طلا و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره کن در سال ۲۰۰۷ برای فیلم چهار ماه، سه هفته و دو روز، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر زن جشنواره کن در سال ۲۰۱۲ برای فیلم آن سوی تپه‌ها و بهترین کارگردانی جشنواره کن در سال ۲۰۱۶ برای فیلم فارغ التحصیلی اشاره کرد.

علاقمندان برای حضور در ششصد و دهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰.۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.