بازیگران نقش اول سریال «شوالیه‌ای از هفت قلمرو: شوالیه سرگردان» شبکه اچ‌بی‌او که پیش‌درآمد ماجراهای سریال «بازی تاج و تخت» به شمار می‌رود، معرفی شدند.
چارسو پرس: بازیگران نقش اول سریال «شوالیه‌ای از هفت قلمرو: شوالیه سرگردان» شبکه اچ‌بی‌او معرفی شدند.
«پیتر کلافی» بازیگر سریال «خواهران بد» و «دکستر سول انسل» بازیگر «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» در این سریال نقش‌های دانک و اگ را بازی می‌کنند.

پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» با اپیزودهای یک ساعته سرگذشت «سر دانکن بلندبالا» (دانک) که یک شوالیه جوان و ساده‌لوح اما شجاع است و «ایگان پنجم تارگرین» (اگ) همراه جوان او را ۹۰ سال پیش از رویدادهای «نغمه یخ و آتش» روایت می‌کند.

کلافی که یک بازیکن سابق راگبی در ایرلند است، بازیگری را اولین بار با تئاتر «سوت در تاریکی» شروع کرده و در سال «خواهران بد» اپل تی‌وی+ نقش‌آفرینی کرده است.

او به زودی در فیلم «چیزهای کوچک این‌چنینی» مقابل «کیلین مورفی» دیده خواهد شد.

انسل ۹ ساله است و در ۴ سالگی سریال «امرلدیل» را در آی‌تی‌وی داشته. او سابقه بازی در کمدی «کریسمس در مزرعه میسلتو» را دارد اما بیشتر با نقش «کوریولانوس اسنو» جوان در پیش‌درآمد «هانگر گیمز» شناخته می‌شود.
«جرج آر.آر. مارتین» سال گذشته گفته بود که این سریال از رمان کوتاه «شوالیه سرگردان» که در سال ۱۹۹۸ منتشر شده اقتباس خواهد شد. مارتین دو رمان کوتاه دیگر در سال‌های ۲۰۰۳ (The Sworn Sword) و ۲۰۱۰ (The Mystery Knight) در این مجموعه منتشر کرده است.