اولین تیزر سریال «آن‌هایی که در آستانه مرگند» پیکاک به کارگردانی «رولاند امریش» و بازی «آنتونی هاپکینز» در نقش امپراتور روم یکشنبه این هفته رونمایی شد. این پروژه مارس گذشته در رم فیلمبرداری شده است.
چارسو پرس: این سریال بر اساس کتابی به همین نام نوشته «دنیل مانیکس» ساخته شده و داستانی در «دنیای فاسد، پیچیده و تماشایی ورزش‌های گلادیاتوری در روم باستان» روایت می‌کند. پیکاک می‌گوید این سریال با شخصیت‌های متنوع لایه‌های متعدد جامعه روم را بررسی می‌کند، «جایی که ورزش، سیاست، و کسب‌وکار تصادم و تقاطع دارند.»

هاپکینز که برای فیلم‌های «پدر» و «سکوت بره‌ها» برنده اسکار شده، در این سریال درام، در نقش «امپراتور وسپاسیان» دیده خواهد شد.  وسپاسیان، امپراتور روم و سرکرده خاندان فلاویان، مردی کارکشته در میدان‌های نبرد بود که پس از ۱۰ سال جنگ خونین داخلی به تاج‌وتخت رسید. او در این سریال سالخورده است و اشرافیان تشنه رسیدن به قدرت در امپراتوری او را احاطه کرده‌اند.

«رابرت رودات» نویسنده سریال و به همراه امریش، «جیانی نوناری»، «هارالد کلوزر»، «الیور بربن» و «جوناس باور» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

پیکاک سریال «آن‌هایی که در آستانه مرگند» را ۱۸ ژوئیه پخش می‌کند.