حمید امجد از دوستان نزدیک استاد بهرام بیضایی در متنی امیدبخش متنی را درباره سلامتی استاد بیضایی منتشر کرد.
چارسو پرس: حمید امجد از دوستان نزدیک استاد بهرام بیضایی در متنی امیدبخش متنی را درباره حواشی استاد بیضایی منتشر کرده است:
”در دو سه روز اخیر عکسی از آقای بیضایی منتشر شده و پیرامون آن فضایی شکل گرفته که دست کم نتیجه‌ی فعلی‌اش بیش از هر چیز بوی شلوغ بازی ژورنالیستی و خبرسازی جعلی می‌دهد. 

‌‎کسانی هول‌زده در فضای مجازی گفته‌اند به زودی اخبار موثق و دقیقی درباره‌ی کسالت استاد خواهند داد و بعد هم تأیید اخبارشان را از اشخاصی نامطلع و خودکارشناس پندار (که انگار دائم منتظر اخبار ناگوارند تا از آن اخبار بهانه‌ای برای مطرح کردن خود بسازند) گرفته‌اند و در گسترده‌ترین سطح (که از سرمنشأهای بی‌مسئولیت شروع می‌شود و به فرهنگ دوستان ساده و معصوم و بی‌خبر می‌رسد) پخش کرده‌اند. 

‌‎برای خبرسازان بی‌مسئولیت متأسفم و به علاقه‌مندان حقیقت با خوشحالی اعلام می‌کنم موضوع کسالت استاد اصلاً موضوع تازه‌ای نیست و «خبر» داغ این دو سه روز در واقع کهنه است. دوره‌ی چند ساله‌ی کسالت و درمان ایشان به لطف روحیه‌ی نیرومند استاد و مراقبتِ فوق‌العاده‌ی همسر و نزدیکان‌شان خوشبختانه پشت سر گذاشته شده و ایشان در حال حاضر با آمادگی و روحیه‌ای بهتر از قبل تمرین‌های نمایش خود را از سر گرفته‌اند به جای دست به دست کردن اخبار نادرست می‌شود منتظر تماشای اجرای نمایش تازه‌ی استاد بود.”