جکی چان ۷ آوریل هفتاد ساله شد.
چارسو پرس: چان در اینستاگرام می‌نویسد در آن تصاویر که او را بسیار پیرتر از هفتاد ساله نشان می‌دهند در حال بازی در یک نقش جدید است: «چندی پیش، بسیاری از دوستانم برخی از تصاویر اخیر من در اینترنت را دیده بودند، و همگی نگران سلامت من بودند. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و به همه بگویم، نگران نباشید! این فقط ظاهر شخصیت من در فیلم جدیدم است. برای این شخصیت باید موهایم سفید می‌شد، ریشم سفید می‌شد و پیر به نظر می‌رسیدم.»

او ادامه می‌دهد: «در طول سالیان گذشته، همیشه سعی کرده‌ام در فیلم‌ها کارهای جدیدی را امتحان کنم، چه یک بدلکاری چالش‌برانگیز باشد چه یک ظاهر نوآورانه برای یک شخصیت. شصت و دو سال است که در صنعت سرگرمی هستم و قدردان همه لحظاتش هستم زیرا خوش‌اقبال بوده‌ام که هنوز در حال فیلمبرداری هستم.»

چان نام فیلم جدید را فاش نمی‌کند اما او اخیراً‌در فیلم انیمیشن «لاک‌پشت‌های نینجا» (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) صداپیشگی کرده و قرار است نقش «آقای هان» را در «بچه کاراته‌کار» ) تکرار کند. او در این فیلم به کارگردانی «جاناتان انتویسل» که دسامبر آینده اکران می‌شود مقابل «رالف ماکیو» مقابل دوربین می‌رود.

چان در اینستاگرام اضافه می‌کند: «حتی پیش از امروز، بسیاری از دوستانم به من یادآوری می‌کردند: «جکی، سالگرد تولد هفتاد سالگی‌ات است!» هر بار که این رقم را می‌شنوم قلبم لحظه‌ای از تپش می‌ایستد – ۷۰ ساله شدم؟ پس از آنکه از شوک بیرون آمدم، دومین موضوعی که به ذهنم رسید این بود که بگویم برادر بزرگم «سامو هونگ» زمانی گفته است: «پیر شدن اتفاق فرخنده‌ای است. تمام حرف من این است: عاشق فیلمسازی‌ام و عاشق همه شما. بابت همه پیام‌های تبریک تولد سپاسگزارم. امیدوارم همه شاد و سلامت باشید!»