جودی کومر و رالف فاینس به عنوان هم بازی های کیلین مورفی در درام علمی تخیلی و دلهره آور «۲۸ سال بعدتر» انتخاب شدند
چارسو پرس: رسانه های گروهی با اعلام این خبر اضافه کرده اند که این دو هنوز قرارداد بازی در فیلم را امضا نکرده‌اند.
فعلا اطلاعی از نقش و کاراکترهای این دو بازیگر در قسمت جدید این اثر تحسین شده انگلیسی در دست نیست.
این در حالی است که مدتی قبل اعلام شد کیلین مورفی نقش اصلی ۲۸ سال بعدتر را در جلوی دوربین بازی خواهد کرد.
از آنجا که اطلاعی از خط اصلی داستان این درام دلهره آور و آینده نگرانه در دست نیست، نوع کاراکتر مورفی در آن هم ناشناخته است!

دنی بویل کارگردان نسخه اصلی (که با نام «۲۸ روز بعد» اکران عمومی شد)، پشت دوربین قسمت تازه هم قرار می‌گیرد.
ماه ژانویه بود که این فیلمساز مولف انگلیسی خبر از ساخت قسمت بعدی فیلم معروف خود را داد. این خبر درست بیست سال بعد از نمایش عمومی موفقیت آمیز ۲۸ روز بعد اعلام شد.

بویل از آلکس گارلند به عنوان فیلمنامه نویس فیلم اسم برد و گفت کار نگارش آن به پایان رسیده است. با این وجود، او زمانی برای شروع کار فیلمبرداری ۲۸ سال بعد تعیین نکرده است.
کیلین مورفی که مدتی قبل جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای «اپنهایمر» گرفت، در نسخه اصلی هم بازی داشت. آن زمان، او بازیگری گمنام و ناشناس بود.

به گفته بویل:« همیشه می خواستم دنباله ای بر فیلم مورد علاقه ام بسازم. چند سال قبل با همکاری گارلند روی فیلمنامه‌ای به نام »۲۸ ماه بعد» کار کردیم که به جایی نرسید! اما مطمئن باشید فیلم ۲۸ سال بعد حتما ساخته خواهد و به جایی خواهد رسید.»

این فیلمساز در ادامه می گوید:« وسوسه کارگردانی قسمت بعدی فیلم هیچ وقت مرا رها نکرد و زمانی که اشتیاق مورفی برای حضور در آنرا دیدم، با خودم گفتم باید آستین ها را بالا بزنم و کار را شروع کنم.»
از قرار معلوم، میزان علاقه مورفی به این مجموعه فیلم به اندازه علاقه کارگردان آن دنی بویل است و همین نکته، زمینه را برای ساخت قسمت بعدی فراهم‌تر کرده است.