یکی از فیلم‌های مورد انتظار ژانر علمی تخیلی برای سال ۲۰۲۵ میلادی Tron: Ares نام دارد که از جرد لتو به عنوان بازیگر نقش اصلی بهره خواهد برد.
چارسو پرس: یکی از فرنچایز جذاب سینمای هالیوود که متاسفانه آنطور که می‌بایست مورد توجه قرار نگرفته و عملاً پتانسیل‌هایش درک نشده، ترون نام دارد که به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۲ و ۲۰۱۰ میلادی صاحب فیلم‌های هیجان انگیزی بر پرده سینما شده است. آثاری که اگرچه فروش قابل توجهی را رقم نزده‌اند اما خوشبختانه کمپانی دیزنی فرصت دیگری برای این فرنچایز علمی تخیلی قائل شده تا این بار با دنباله‌ای به نام Tron: Ares (ترون: آرس) شانس خود را امتحان نماید.

این فیلم جدید که توسط یواخیم رانینگ کارگردانی شده و از بازیگر برنده جایزه اسکار یعنی جرد لتو در قامت نقش اصلی بهره می‌برد، پروسه فیلم‌برداری‌اش آغاز شده و به تازگی ویدیوهایی از پشت صحنه آن در دسترس ما قرار گرفته که می‌توانیم نگاهی به آن داشته باشیم. ویدیوهایی که از ظاهر جرد لتو رونمایی کرده است.





در پایان فیلم Tron: Legacy شاهد بودیم که دنیای گرید تمام و کمال نابود شد و کوین فلین با فداکاری شرایط را برای فرزندش و زنی از نژاد آیزو فراهم نمود تا از مهلکه فرار کرده و به دنیای واقعی بازگردند. انتظار می‌رود که آرس دنباله‌ای بر وقایع فیلم پیشین بوده باشد و سرنوشت سم فلین را بازگو نماید.

فیلم Tron: Ares برای اکران در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.