برادران وارنر دیسکاوری رسما اعلام کرد که هنوز امکان اکران فیلم «کایوت در برابر اکمی» وجود دارد.
چارسو پرس: مدت‌ها است که سرنوشت فیلم Coyote vs. Acme در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در ابتدا گفته شد که این فیلم لغو شده است و اکران نخواهد شد، اما در پی ایجاد موجی از خشم و اعتراض، برادران وارنر اعلام کرد که گزینه فروش فیلم را بررسی می‌کند، ولی پس از آن دیگر خبری منتشر نشد. حال به‌تازگی و براساس به‌روزرسانی جدیدی مشخص شد که این فیلم به‌طور رسمی لغو نشده است و هنوز امیدهایی برای اکران آن وجود دارد.

در گذشته گزارش شده بود که ساخت فیلم Coyote vs. Acme حدود ۷۰ میلیون دلار هزینه داشته است و اگر برادران وارنر دیسکاوری به‌خاطر اهداف مالیاتی آن را کنار بگذارد، مبلغی بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون دلار صرفه‌جویی خواهد کرد. بااین‌‌حال سخنگوی شرکت برادران وارنر، این گزارش را «نادرست» خواند و در ادامه رسما اعلام کرد که هنوز تصمیم نهایی در مورد سرنوشت فیلم کایوت دربرابر اکمی گرفته نشده است.

برادران وارنر قبلا فیلم Batgirl و انیمیشن Scoob! Holiday Haunt را لغو کرده‌ است و با اینکه چنین خطری فیلم کایوت دربرابر اکمی را نیز تهدید می‌کند، می‌توان از خبر جدید استنباط کرد که این فیلم فعلا در وضعیت «نامشخصی» به سر می‌برد و گزینه‌ی اکران توسط وارنر یا دیگر سرویس‌های استریم محتمل است.

طبق گفته‌ی منابع خبری، کایوت دربرابر اکمی در اکران‌های آزمایشی بسیار رضایت‌بخش ظاهر شده‌ بود و کسانی که موفق به تماشای فیلم شدند، آن را «نبوغ‌آمیز» و «دیدنی» توصیف می‌کنند. جان سینا، ویل فورته و لانا کاندر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به نقش‌آفرینی پرداختند. دیو گرین فیلم Coyote vs. Acme را براساس فیلم‌نامه‌ای از جیمز گان، جرمی اسلیتر، جان سیلبرمن، جاش سیلبرمن و سامی برچ کارگردانی کرده است.

فیلم کایوت دربرابر اکمی پیش از این برای اکران در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۲ (۲۱ جولای ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده بود.