استیون اسپیلبرگ به زودی فیلمی درباره اشیای پرنده ناشناخته (UFO) کارگردانی می‌کند. ورایتی گزارش داده است که این فیلم بر اساس ایده اریجینال اسپیلبرگ و با نویسندگی دیوید کوپ ساخته می‌شود.
چارسو پرس: استیون اسپیلبرگ به زودی فیلمی درباره اشیای پرنده ناشناخته (UFO) کارگردانی می‌کند. ورایتی گزارش داده است که این فیلم بر اساس ایده اریجینال اسپیلبرگ و با نویسندگی دیوید کوپ ساخته می‌شود.

اسپیلبرگ پس از همکاری با تونی کوشنر در ۲ فیلم «داستان وست ساید» (West Side Story) و «فیبلمن‌ها» (The Fabelmans) فیلمنامه فیلم جدید را به کوپ سپرده است. «فیبلمن‌ها» که یک فیلم نیمه-اتوبیوگرافی با بازی میشل ویلیامز و پل دینو بود با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۴۵ میلیون دلار فروخت. آن فیلم هفت نامزدی اسکار به دست آورد اما در هیچ بخشی از جمله بهترین فیلم برنده جایزه نشد.

ماه گذشته گزارش شد که استودیوی یونیورسال یک فیلم «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) جدید با نویسندگی دیوید کوپ در دست ساخت دارد. کوپ نویسنده ۲ قسمت اول «پارک ژوراسیک» در سال‌های ۱۹۹۳ (Jurassic Park) و ۱۹۹۷ (The Lost World: Jurassic Park) بر اساس رمان‌های مایکل کریچتون بوده است.