فیلم کوتاه داستانی «چَرچی» به‌کارگردانی مهدی بهزادپور و تهیه‌کنندگی حسین اسکندری، سومین حضور بین‌المللی خود را در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تراکو ایتالیا تجربه خواهد کرد.

چارسو پرس: این جشنواره، فیلم‌های کوتاه تا ۱۶ دقیقه را در شاخه‌های موضوع آزاد، آگاهی اجتماعی، انیمیشن و موزیک‌ویدیو، از سراسر جهان برای نمایش و رقابت می‌پذیرد و جایزه بزرگ بین‌المللی خود را به بهترین فیلم کوتاه با موضوع و خاستگاه «مدیترانه، محل تلاقی مردم و فرهنگ‌ها» اهدا می‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «پسر بچه‌ای در روستا یک تبلت هدیه می‌گیرد که با آن درسش را ادامه دهد، ولی از آن استفاده درستی نمی‌کند و … .»


این فیلم کوتاه پیش از این در چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی باکو ۲۰۲۳ و سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی CMS هند ۲۰۲۴ حضور داشته است.


عواملی که در ساخت این اثر با مهدی بهزادپور همکاری داشته‌اند عبارتند از تهیه‌کننده: حسین اسکندری، فیلم‌نامه‌نویس: فاطیما اباحمزه، صدابردار: محمد بازرگان، صداگذار: علی نوری، فیلم‌بردار: مهدی بهزادپور، گریم: سمیرا شبانی، طراح صحنه: مهدی بهزادپور، تدوین‌گر: حسین مطلبی، طراح پوستر: میثم جهان‌بین، سرمایه‌گذار: حسین اسکندری و بازیگران: آتش تقی‌پور، پدرام ملکی، مریم اسدی و فریبا جابری.