شان هیدر، کارگردان فیلم Coda وظیفه کارگردانی فیلمی براساس رمان پر فروش Tomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow را بر عهده گرفته است.
چارسو پرس: فیلم بعدی کارگردان فیلم کودا مشخص شده است. پارامونت پیکچرز حقوق ساخت فیلمی براساس رمان پر فروش و تحسین شده Tomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow اثر گابریل زوین را به‌دست آورده است و همچنین شان هیدر، کارگردان فیلم Coda قرار است این فیلم را کارگردانی کند. مارک بامبک، نویسنده آثاری چون فیلم The Wolverine، فیلم Dawn of the Planet of the Apes و فیلم War for the Planet of the Apes وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را براساس پیش‌نویسی از زوین بر عهده دارد.

رمان فردا و فردا و فردا یک داستانی عاشقانه و امروزی را در مورد دو دوست دنبال می‌کند که در کودکی با یکدیگر ملاقات کرده‌اند و در بزرگسالی برای ساخت یک بازی ویدیویی دوباره قرار است با هم باشند و آن‌ها صمیمیتی در داستان‌گویی دیجیتالی خود پیدا می‌کنند که باعث دور شدن آن‌ها از دنیای واقعی خود می‌شود. این رمان رابطه صمیمی، اشتیاق و دلشکستگی را در چنین همکاری بررسی می‌کند که به‌نوعی با الهام از رشد ساخت صنعت بازی‌هایی ویدیویی در دهه ۹۰ و اولین دهه ۲۰۰۰ الهام گرفته شده است.
تاکنون بیش از ۲.۸ میلیون نسخه از رمان Tomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow در سراسر جهان فروش رفته و به ۴۰ زبان مختلف هم ترجمه شده است. شان هیدر همچنین کار خود را با کارگردانی فیلم Tallulah در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد و توانست با فیلم کودا جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کند. فیلم Coda همچنین جایزه اسکار بهترین فیلم سال و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را هم دریافت کرده است.
در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Tomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow مثل بازیگران یا تاریخ اکران آن منتشر نشده است.