سام شپرد نمایش‌نامه‌نویس برنده جایزه پولیتزر و بازیگر سینما به اتهام رانندگی در حالت غیر عادی بازداشت و پس از یک روز با سپردن وثیقه آزاد شد.

 

سایت خبری تئاتر: سام شپرد دوشنبه غروب پس از آن بازداشت شد که نگهبان رستوران لا چوفا در سانتا فه در ایالت نیو مکزیکو با پلیس تماس گرفت و درباره راننده‌ای که به نظر می‌رسید حالت عادی ندارد گزارش داد.

به گزارش اسوشیتدپرس، نمایشنامه‌نویس و بازیگر 71 ساله به پلیس گفت نوشیدنی الکی مصرف کرده و قصد داشته است به خانه برود. ستوان آندرا دابینز روز سه‌شنبه گفت: مامور ما پس از متوقف کردن خودروی شپرد متوجه شد نفس او بوی الکل می‌دهد و چشمانش قرمز و خمار است.

شپرد حاضر نشد تست تنفس بدهد، اما تست دیگری داد و مشخص شد حالت عادی ندارد. پلیس او را بازداشت کرد. شپرد سه‌شنبه عصر با سپردن وثیقه آزاد شد.

شپرد در 1979 برای نمایش‌نامه "کودک مدفون" برنده جایزه پولیتزر شد. از فیلم‌های او می‌توان به "Country"، "ماگنولیاهای پولادین"، "سقوط بلک هاوک" و "دفتر یادداشت" اشاره کرد. او برای بازی در فیلم "The Right Stuff" تولید 1983 نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.

او ژانویه 2009 نیز به اتهام رانندگی در حالت غیر عادی و داشتن سرعت زیاد در شهر نرمال در ایالت ایلینویز بازداشت شد. او بعدا به پرداخت 600 دلار جریمه و پرداخت هزینه‌های دادگاه محکوم شد و 24 ماه تحت نظر بود. شپرد همچنین مجبور شد در برنامه ترک الکل شرکت کند و به انجام 100 ساعت خدمات اجتماعی نیز محکوم شد.

از شپرد به تازگی نمایشنامه "زبان‌ها" با ترجمه محمدعلی کفاش‌زاده وارد بازار کتاب ایران شده است.

 

اخبار مرتبط:

واکنش صریح علی رفیعی به شوراها

جای خلاقیت و جسارت در جشنواره تئاتر دانشگاهی خالی است

برگزیدگان جشنواره تئاتر «مقاومت ­- فتح خرمشهر» مشخص شدند

چاپ دو نمایشنامه از شهرام کرمی

دلیل اجرا نشدن تئاتر «رومی» رضا ثروتی

فراخوان جایزه نمایشنامه نویسی محمود استادمحمد منتشر می‌شود

مهران مدیری به صحنه تئاتر نمی‌آید

«عاشقانه‌های نا آرام» با فروتن و نیکی کریمی در تالار وحدت

جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «لوداستار اوکراین» برای نوجوان ایرانی

گزارش اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران + عکس

تقدیر از سایت خبری تئاتر در اردیبهشت تئاتر ایران