نمایشنامه «گام زدن بر یخ های نازک» نوشته آراز بارسقیان و غلامحسین دولت آبادی 9 خرداد در موسسه بهاران نقد می‌شود.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: در ادامه سلسله نشست های "شنبه دوم/شنبه چهارم" کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر که به نقد و بررسی نمایشنامه ها و پژوهش های ادبیات نمایشی ایران و جهان اختصاص دارد، این بار نمایشنامه "گام زدن بر یخ های نازک" نوشته آراز بارسقیان و غلامحسین دولت آبادی، با حضور مولفان اثر و نصرالله قادری (نویسنده، کارگردان، منتقد و مدرس دانشگاه) نقد و بررسی می شود. نشست های "شنبه دوم/شنبه چهارم" به دبیری اصغر نوری، مترجم، نمایشنامه نویس و عضو هئیت مدیره کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر، شنبه دوم و شنبه چهارم هر ماه در محل موسسه فرهنگی هنری بهاران برگزار می شود.


نمایشنامه "گام زدن بر یخ های نازک" سال 91 در چهار پرده و 276 صفحه از سوی انتشارات افراز به چاپ رسید و بهمن 92 در سی و یکمین دوره جایزه کتاب سال به عنوان اثر شایسته تقدیر برگزیده شد. همان سال، این اثر در هفتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی که توسط کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر برگزار می شود، به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد. نمایشنامه "گام زدن بر یخ های نازک" اخیرا از سوی انتشارات افراز تجدید چاپ شده است.


علاقه مندان به شرکت در این نشست می توانند شنبه، 9 خرداد 94، ساعت 18، به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان زرتشت، کوچه نوربخش، پلاک 21، موسسه بهاران، مراجعه کنند.

 

اخبار مرتبط:

واکنش صریح علی رفیعی به شوراها

جای خلاقیت و جسارت در جشنواره تئاتر دانشگاهی خالی است

برگزیدگان جشنواره تئاتر «مقاومت ­- فتح خرمشهر» مشخص شدند

چاپ دو نمایشنامه از شهرام کرمی

دلیل اجرا نشدن تئاتر «رومی» رضا ثروتی

فراخوان جایزه نمایشنامه نویسی محمود استادمحمد منتشر می‌شود

مهران مدیری به صحنه تئاتر نمی‌آید

«عاشقانه‌های نا آرام» با فروتن و نیکی کریمی در تالار وحدت

جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «لوداستار اوکراین» برای نوجوان ایرانی

گزارش اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران + عکس

تقدیر از سایت خبری تئاتر در اردیبهشت تئاتر ایران