کریس همسورث ستاره دنیای سینمایی مارول در تازه‌ترین صحبت‌های خود به فیلم Extraction 3 اشاره کرده و ساخت آن را قطعی دانسته است.
چارسو پرس: یکی از بهترین و جذاب‌ترین سری فیلم‌های اکشن سینمای هالیوود در طی سال‌های اخیر Extraction (استخراج) نام داشته که توسط کمپانی نتفلیکس ساخته شده و از بازیگرانی نظیر گلشیفته فراهانی و کریس همسورث بهره برده است. فرنچایز پرزد و خورد و سراسر هیجانی که تاکنون ۲ فیلم از آن در سرویس استریم نتفلیکس منتشر شده و استقبال قابل توجه بینندگانش را در پی داشته تا حدی که طرفدارانش خواستار ساخته شدن فیلم سوم بوده‌اند.
طی ماه‌های گذشته برادران روسو و کارگردان فیلم‌های استخراج یعنی سم هارگریو بارها به ساخت Extraction 3 اشاره کرده تا نگرانی طرفداران را رفع نمایند و حال خود شخص کریس همسورث در جریان مصاحبه برای فیلم Furiosa: A Mad Max Saga به صحبت پرداخته و اطلاعات جالبی را با مخاطبین به اشتراک گذاشته است.
ما در میانه مسیر تهیه فیلم‌نامه و آماده‌سازی برای ساخت فیلم Extraction 3 هستیم. نمی‌دانم که پروسه فیلم‌برداری چه زمانی آغاز می‌شود اما اتفاق خواهد افتاد.
او در ادامه به صحبت درباره فیلم‌های قبلی استخراج پرداخت و اعلام کرد که فیلم‌برداری بر روی قطار در حال حرکت و زمانی که یک هلیکوپتر در حال نزدیک شدن به وی بوده، احساس دیوانه‌واری را تجربه کرده و ضبط چنین سکانسی برایش باورنکردنی بوده است.
به نظر می‌رسد که کریس همسورث در طی سال‌های آینده برنامه کاری پرمشغله‌ و فشرده‌ای را سپری خواهد کرد. زیرا نه تنها باید در ساخت Extraction 3 شرکت نماید، بلکه دنیای سینمایی مارول نیز همچنان به خدای رعد نیاز داشته و شایعات ساخت فیلم پنجمی از شخصیت ثور مطرح شده است.